///MPower Skrevet Juli 9, 2011 Forfatter Skrevet Juli 9, 2011 da er bilen lakket \:D/ skal hente den neste uke engang. fikk tak i sånn karbon folie sak som eg skulle ha på trelistene i bilen. fikk det på idag og syns det ble et meget bra resultat og ser mye bedre ut enn lakken eg hadde på først. ka syns folk?
bcRichard Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 Det så veldig bra ut! De var mer matt og passet bedre inn i interiøret syns jeg! Thumbs up
hanskr Skrevet Juli 10, 2011 Skrevet Juli 10, 2011 Såg veldig bra ut ditta få ut bilder av bilen og da
///MPower Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Skrevet Juli 11, 2011 fikk inn et teaser bilde av lakkerer hin dagen dette er ikke ferdig resultat så det er sagt. den er nok blank og fin i dette øyeblikk.
S. Gunstad Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 fikk inn et teaser bilde av lakkerer hin dagen dette er ikke ferdig resultat så det er sagt. den er nok blank og fin i dette øyeblikk. Blir bra detta!!
///MPower Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Skrevet Juli 13, 2011 hentet bilen idag no er det bare å gå igang med monteringsbiten
hanskr Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 Der har vi støken bil vett'u Må skynte deg no å montere ferdi - så du sige rundt me sol
bmwe30is Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 hvordan gjorde du med den carbon folien? tok du av trelistene eller? har handla meg ny e34 i dag, med trelister.. ble jo meget bra resultat av den folien
S.Hafsmo Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 Er mektig misunnelig. Gleder meg til å se denne ferdig.
///MPower Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Skrevet Juli 14, 2011 takker, bra dere liker den tok noe bilder i solen idag, ræva mobilkamera da.
///MPower Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Skrevet Juli 14, 2011 hvordan gjorde du med den carbon folien? tok du av trelistene eller?har handla meg ny e34 i dag, med trelister.. ble jo meget bra resultat av den folien tok av alle listene ja, de er skrudd fast i dørtrekkene. syns det ble kledelig inni faktisk
///MPower Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Skrevet Juli 19, 2011 da er bilen nesten ferdig montert, bare shadowline listene på taket igjen og diverse små plukk. tok meg en tur idag deilig. skal se og få tatt noe skikkelige bilder, disse får duge inntil videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå