///MPower Skrevet August 5, 2012 Forfatter Skrevet August 5, 2012 Konge hvis du kunne tatt bilde, målt evnt fra sensor til et av hullene der boltene for kassen til blokk skal inn
thorbis Skrevet August 5, 2012 Skrevet August 5, 2012 målte nå. er 80mm senter senter, fra nedreste hullet til starter på passaskjerside av kassa til senter av følern. håper det hjelper no
///MPower Skrevet August 5, 2012 Forfatter Skrevet August 5, 2012 flotters, skal i verkstedet etterpå og sjekke fikk også et tips om at føler skal være 0.55 +- 0.2 fra kransen på svinghjulet. så skal også måle det etterpå.
RS-Heggem Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Gratulerer. Dette var morro og se. Går ut ifra salgsannonsen på motor allerede er blitt fjernet?
Tzunami Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Grattis!! kan tro denne blir gøy å kjøre når du får de siste tingene på stell?
MathiasW Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 det var utrolig rått! gleder meg til å komme i gang med interiøret på min bil. har du vurdert å legge klarlakk på carbon-folien? tror det hadde sett utrolig bra ut! takker, syns det passer bra inn, tror ikke det blir lagt noe klarlakk på den nei, blir litt for shiny da tror eg. Prøvde å legge klarlakk på carbonfilm, ikke gjør det, blir bare helt svart alt sammen. hvertfall på 3m filmen. Jævlig fin bil forresten! fin motor du har fått deg
joachim sørlie Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Gratulerer, morro når motgangen går bort og man får start
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå