SigurdE36 Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Får en sinnssyk maskin du har her Kommer du på E30Meet med denne eller?
SSM Skrevet April 5, 2013 Skrevet April 5, 2013 Å herreguuuuuuuuuud for en skute!! Denne blir fredagsbilen på Facebooken min i dag, uten tvil
Kristian Skrevet April 5, 2013 Skrevet April 5, 2013 Å herreguuuuuuuuuud for en skute!! Denne blir fredagsbilen på Facebooken min i dag, uten tvil Do it larsen!
///MPower Skrevet April 6, 2013 Forfatter Skrevet April 6, 2013 Får en sinnssyk maskin du har her Kommer du på E30Meet med denne eller? takker, hvis alt er på stell så kommer eg nok.
///MPower Skrevet April 6, 2013 Forfatter Skrevet April 6, 2013 Å herreguuuuuuuuuud for en skute!! Denne blir fredagsbilen på Facebooken min i dag, uten tvil hehe, slå deg laus.
S.Hafsmo Skrevet April 7, 2013 Skrevet April 7, 2013 Må ikke selge den, grodd fast hos deg den angrer hvis du selger. nei ikke helt på stell enda. blir muligens vanos block off, så eg får brukt bilen iår. så får eg fikse det til vinteren igjen. Den setningen der er dessverre ikke bare en metafor lengre. 540en skal få litt maling og stell når snøen forstvinner, så blir den nok lagt ut for salg. Får heller kjøpe en ny når jeg har en skikkelig garasje å ha slikt i. Blokkerer du Vanos i hjernen, eller bare fysisk?
///MPower Skrevet April 7, 2013 Forfatter Skrevet April 7, 2013 Må ikke selge den, grodd fast hos deg den angrer hvis du selger. nei ikke helt på stell enda. blir muligens vanos block off, så eg får brukt bilen iår. så får eg fikse det til vinteren igjen. Den setningen der er dessverre ikke bare en metafor lengre. 540en skal få litt maling og stell når snøen forstvinner, så blir den nok lagt ut for salg. Får heller kjøpe en ny når jeg har en skikkelig garasje å ha slikt i. Blokkerer du Vanos i hjernen, eller bare fysisk? hehe, rust og lakk som skal taes da? det blir fysisk block off.
S.Hafsmo Skrevet April 7, 2013 Skrevet April 7, 2013 Rusten er tatt, så det er bare lakken som gjenstår. Det kalles vel å kaste penger ut vinduet, men litt stell må den da få før salg. Fysisk ja. Må du ikke endre programmet når vanos er blokkert?
///MPower Skrevet April 7, 2013 Forfatter Skrevet April 7, 2013 Rusten er tatt, så det er bare lakken som gjenstår. Det kalles vel å kaste penger ut vinduet, men litt stell må den da få før salg. Fysisk ja. Må du ikke endre programmet når vanos er blokkert? ikke verst, pris ser du for deg evnt da? mulig en som er int i en sånn. sku visst gå fint med ecu ifølge ess, men mister nok en del moment i bunn, må finne ut hvordan eg ska stille kammene også, det er ikke bare bare visstnok.
S.Hafsmo Skrevet April 7, 2013 Skrevet April 7, 2013 Utfra bud jeg har fått tidligere kommer jeg til å legge den ut for 100k, så får man se hva som skjer. Forsvinner nok ikke over natta. Du får dokumentere godt når du låser av kammene da, slik at vi andre som har lyst på S62 har litt å jobbe med.
Tzunami Skrevet April 8, 2013 Skrevet April 8, 2013 100k? markedet er rart om dagen, får jo voldsomt mye e39'r for under den prisen
RS-Heggem Skrevet April 8, 2013 Skrevet April 8, 2013 Men nå har E34 litt mer kult-status enn E39 da. Skulle gjerne byttet til meg en nydelig E34 for touringen min. Noe alla denne for eksempel. Snakk om hårete maskine!
Tzunami Skrevet April 8, 2013 Skrevet April 8, 2013 True dat, er jo litt forskjell når det kommer til motor osv også men markedet er veldig rart for tiden
S.Hafsmo Skrevet April 8, 2013 Skrevet April 8, 2013 100k? markedet er rart om dagen, får jo voldsomt mye e39'r for under den prisen Det er jo ingen her som påstår at markedet kommer til å gi det jeg ber om. Forøvrig har jeg aldri sett en E39 under 200k jeg har hatt lyst på. Og for den prisen ville jeg egentlig heller lagt inn et bud på denne.
Tzunami Skrevet April 8, 2013 Skrevet April 8, 2013 100k? markedet er rart om dagen, får jo voldsomt mye e39'r for under den prisen Det er jo ingen her som påstår at markedet kommer til å gi det jeg ber om. Forøvrig har jeg aldri sett en E39 under 200k jeg har hatt lyst på. Og for den prisen ville jeg egentlig heller lagt inn et bud på denne. Var på ingen måte ment som negativt ovenfor deg det innlegget! Nei, det er klart, e39 i god stand, facelift og med god motor så må man opp i pris ja, blir uansett spennende å se hva du evt får for den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå