bimmerfun Skrevet Juni 3, 2013 Skrevet Juni 3, 2013 Hvilke regi var den banekjøringen? Bergen gatekjøkkenklubb?
///MPower Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Skrevet Juni 3, 2013 Hehe, dette må da være en gokart bane egentlig? jess gokart bane, men kjekt fordi om Hvilke regi var den banekjøringen? Bergen gatekjøkkenklubb? korrekt, eneste gangen dokker ikke er der så er grombilen med hehe
bimmerfun Skrevet Juni 3, 2013 Skrevet Juni 3, 2013 Trasig, har ikke fått det med meg! Skulle tatt en titt på vidunderet ditt i action!
liffi Skrevet Juni 4, 2013 Skrevet Juni 4, 2013 Så denne på Rudskogen fader å fin lyd det var når du kom ut av langsvingen. prøvde å finne deg, men var ikke lett. enten kjørte du, eller så fant jeg Tom bil! Nydelig bil da. Vill ha Presse selv !
///MPower Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Skrevet Juni 4, 2013 Så denne på Rudskogen fader å fin lyd det var når du kom ut av langsvingen. prøvde å finne deg, men var ikke lett. enten kjørte du, eller så fant jeg Tom bil!Nydelig bil da. Vill ha Presse selv ! takker hehe var no rundt om og kikket sikkert, mener eg såg touringen din der også, var ikke akkurat overflod av e34 på treffet.
liffi Skrevet Juni 5, 2013 Skrevet Juni 5, 2013 Nei, var pent lite av dem!! Fikk nå prøvd meg litt på banen selv
///MPower Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Skrevet Juli 7, 2013 Lenge siden det var bilder her bilen funker forsåvidt greit, vært på bmwccn sitt hovedtreff og e30meet uten de aller store problemene. blir handlet inn litt oppgraderinger etterhvert nå som motor er på stell, så blir det finish osv i vinter
BB454BB Skrevet Juli 7, 2013 Skrevet Juli 7, 2013 askøy eller sotrabroen i bakgrunnen?? kjente ikkje igjen plassen du tok bildene på helt
Kristian Skrevet Juli 7, 2013 Skrevet Juli 7, 2013 Fantastisk bil! Å takk for sist var morro å prates på rudskogen!
///MPower Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Skrevet Juli 8, 2013 askøy eller sotrabroen i bakgrunnen?? kjente ikkje igjen plassen du tok bildene på helt på kaien, bak AV bygget
///MPower Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Skrevet Juli 8, 2013 Fantastisk bil! Å takk for sist var morro å prates på rudskogen! hei ja, takk for sist, hyggelig å møte folk irl , men ble ikke noe kapping da, får ta det igjen på våler
Kristian Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 Fantastisk bil! Å takk for sist var morro å prates på rudskogen! hei ja, takk for sist, hyggelig å møte folk irl , men ble ikke noe kapping da, får ta det igjen på våler Yes selv om jeg er meget tailhappy i kjørestilen
///MPower Skrevet August 14, 2013 Forfatter Skrevet August 14, 2013 har oppgradert bremser foran, alt er ferdig og montert. prøver det ut nå til daglig kjøring. men blir vel annerledes på bane, og bremsebalansen er sikkert ikke optimal lenger. så hvis det blir for ille så blir det oppgradert bak også til vinteren. har bare et teaser bilde nå, så kan folk gjette litt på spec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå