Kristian Skrevet September 1, 2013 Skrevet September 1, 2013 Siiiiiiiiinnsyk låt i eksosen på den bilen din, hørtes ut som et jetfly!!!! Rått!!!Gikk jo som et olja lyn også, hvor mye hadde du ca på langstrekka - du fløy jo over strekka !!! Det finnes vel film av råskapen??
///MPower Skrevet September 1, 2013 Forfatter Skrevet September 1, 2013 Så denne på treffet i haugesund igår. Flott bil går som ei kule! takker var mye fine biler der den dagen
///MPower Skrevet September 1, 2013 Forfatter Skrevet September 1, 2013 Siiiiiiiiinnsyk låt i eksosen på den bilen din, hørtes ut som et jetfly!!!! Rått!!!Gikk jo som et olja lyn også, hvor mye hadde du ca på langstrekka - du fløy jo over strekka !!! hehe, blåser godt på wot hørtes vel godt ja hadde ca 125-130 på strekket, vet ikke ka som er vanlig der nede? var gøy bane, første gang for min del der nede, blir nok ikke siste gang, topp treff med mye fine og goe gamle bimmere
///MPower Skrevet September 1, 2013 Forfatter Skrevet September 1, 2013 Når jeg "blir voksen" skal jeg lage en slik med touring karosseri, for så å brumme forbi standard e39 m5 sent from my microwave using tapatalk første mann ferdig da? mangler bare et fint utgangspunkt eg
///MPower Skrevet September 9, 2013 Forfatter Skrevet September 9, 2013 var på våler på bmw dagene i helgen, første gang på den banen så litt tilvenning måtte til. flott treff med mye snasent å se på kompis kjøpte noe felger der og, så de måtte prøves ikveld på min
Kristian Skrevet September 9, 2013 Skrevet September 9, 2013 Råe hjul! Specs? Å hvilken bil skal de på?
///MPower Skrevet September 9, 2013 Forfatter Skrevet September 9, 2013 Råe hjul! Specs? Å hvilken bil skal de på? 10,5 bak og 9.5 foran. kerscher cs de skal nok på en e34 under progress til neste år regner eg med
liffi Skrevet September 10, 2013 Skrevet September 10, 2013 Flott denna bilen din, å fin lyd:) prøvde å finne deg på søndagen, men dro hjem tidlig grunnet jeg ikke fikk kjørt mer en 4 runder på lørdagen! Litt surt.
///MPower Skrevet September 10, 2013 Forfatter Skrevet September 10, 2013 takk takk var borte med bilen din noen minutter på lørdagen, men ingen folk. var å fylte bensin og satt meg på tribunen og såg litt, da såg eg at du kjørte. ka skjedde da? på søndagen stod vi borti der med du kjøre inn på banen/depot
liffi Skrevet September 10, 2013 Skrevet September 10, 2013 Åja vi får prøve å ta det igjen! Nei, det som skjedde var at tappen ut fra radiatoren knakk, så slangen gikk av. Fikk ordna det til så bilen ble kjørbar hjem, men holdt meg unna banen var på tanken å dra hjem å hente ny radiator men orka ikke styre med det!
///MPower Skrevet September 15, 2013 Forfatter Skrevet September 15, 2013 det var street legal her i bergen idag. mye biler til tross for dårlig vermelding. møtte også en hyggelig kar med s85b50 i e34 sin, gromt dårlig med film fra min side, men kommer nok iløpet av kveld eller imorgen første gang for min del på drag, så var spennende og se ka doningen gikk. her er beste resultat mitt, følte det var greit iom det er tung bil
BB454BB Skrevet September 15, 2013 Skrevet September 15, 2013 Fått blod på tann no...korti skal vi på dragrace tour i landet? haha
Kristian Skrevet September 15, 2013 Skrevet September 15, 2013 Litt å gå på med reaksjonstid, men ellers er det vel bra! hvordan var det med feste?
///MPower Skrevet September 15, 2013 Forfatter Skrevet September 15, 2013 Fått blod på tann no...korti skal vi på dragrace tour i landet? haha hehe Litt å gå på med reaksjonstid, men ellers er det vel bra! hvordan var det med feste? hehe, ja begynner å bli gammel var nede i 0,7 på et annet drag. fikk greit feste på andre gir når eg tok en burnout først
///MPower Skrevet September 15, 2013 Forfatter Skrevet September 15, 2013 vs. 316 med 298hk på hjul. første run hehe. vs. 330xi med kompressor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå