Gå til innhold

bmw e46/e90, hvilken duger best som førstebil?

Dal-z
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg hadde heller ikke kjøpt meg så dyr bil som førstebil. Man lærer ikke før etter man har fått lappen.. Starta med en bil til 15 lapper jeg, så andre bilen til 100, tredje til 240 :P

Men hvis du absolutt vil ha en så dyr førstebil, så kjør på med E46, jeg har hatt 2 stk 320D og er veldig fornøyd med de, jeg gleder meg faktisk alltid til å kjøre hjem/til jobb med den, og når jeg skal kjøre rundt ellers :) Med riktige mods er det utrolig tøffe biler i mine øyne! Skal du ha rundt 2000 mod så sjekk bilen du kjøper NØYE for rust, kommer ofte på bakluke, undersiden foran på panser og inni dørene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

bumper denne tråden litt :P

takk for innspillene deres.men tro det eller ei, jeg har hørt den typiske "ikke kjøp deg så dyr bil, du kræsjer bare uansett"... jeg driter i hva folk sier, så det hjelper ikke på.. heh.

uansett, så har jeg i dag vært innom forhandler å testa en 2008 mod e90 320d (177 hk). hvis vi blir enig her hjemme blir det antakeligvis den. noen som har en formening om den, hvordan er pris i forhold til km-stand/utstyr? i mine øyne virker den bra.

legger ved link så dere kan se:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28156124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, likte den veldig godt selv, så blir antakeligvis til at vi skriver kontrakt i morgen, så er det bare å vente på 18-årsdagen, gleder meg som en unge! :D kommer til å være bra stolt når jeg kjører rundt i en slik bil, som faktisk er betalt med egne penger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heehe.. er vel ikke helt normal førstebil dette, klar over at det kan framstå som litt kvalmt, men jeg vet at bilen er betalt med egne penger uten en øre innspill fra foreldre, så får folk si hva de vil :P

kunne nok blitt meget fornøyd med e36/e46 og, men siden jeg hadde råd, så hvorfor ikke? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...