Glenno Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Bmwccn øst avdelingen inviterer til høst treff lør 2 oktober og ss2 søn 3oktober. For mere info se denne linken: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=628590
milhouse Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 jeg jobber på lørdag til 15 så kan ikke komme på det. Men den autoslalomen trenger jeg litt mer info om! Hva går det i korte trekk ut på?
Glenno Skrevet September 27, 2010 Forfatter Skrevet September 27, 2010 jeg jobber på lørdag til 15 så kan ikke komme på det. Men den autoslalomen trenger jeg litt mer info om! Hva går det i korte trekk ut på? Hei! I korte trekk er det kjøre slalom mellom faste oppsatte kjegler + elg testen og 360 rundt ei tønne. Her er en fin inboard film: Dette er nok mest morro kjøre selv, men vi pleier ha det ganske sosialt i depoet også. Velkommen
Erlend E30 Skrevet September 27, 2010 Skrevet September 27, 2010 skulle nok ønske at jeg kunne ta meg en kjøretur dit men har så lite penger shit
Glenno Skrevet September 28, 2010 Forfatter Skrevet September 28, 2010 skulle nok ønske at jeg kunne ta meg en kjøretur dit men har så lite penger shit Ja du har et stykke kjøre. Velkommen skal du være om du skulle plutselig få råd. Ville kansje lagt på vinter dekk skal du over fjellet.
Glenno Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2010 Noen som tror de tar turen i helgen?
hagenisse Skrevet Oktober 1, 2010 Skrevet Oktober 1, 2010 jeg jobber på lørdag til 15 så kan ikke komme på det. Men den autoslalomen trenger jeg litt mer info om! Hva går det i korte trekk ut på? Samle inn kjegler med bilen! Møt opp - kjempegod trening. Jeg har forøvrig ingen bil..
NeonMuffler Skrevet Oktober 1, 2010 Skrevet Oktober 1, 2010 jeg kommer hvertfall+ en kompis eller to. mulighet jeg har fått med sjefen i e30 m3kompressorn
FredrikE24 Skrevet Oktober 1, 2010 Skrevet Oktober 1, 2010 Bilen min ble stjålet for en uke siden og må få den i orden, blir nok ikke kjørt med før til neste år!
Martin-D Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 Håper på å komme på Autoslalomen med cab`en, hvis været tillater det edit: Får jeg forresten lov og kjøre, selv om jeg kun har stofftak?
milhouse Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 jeg jobber på lørdag til 15 så kan ikke komme på det. Men den autoslalomen trenger jeg litt mer info om! Hva går det i korte trekk ut på? Samle inn kjegler med bilen! Møt opp - kjempegod trening. Jeg har forøvrig ingen bil.. Jeg har satt på tyske vinterdekk, men tror kanskje jeg skal ta en tur. Kna jeg ta med meg en passasjer som også kan kjøre min bil?
Gjest Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 jeg jobber på lørdag til 15 så kan ikke komme på det. Men den autoslalomen trenger jeg litt mer info om! Hva går det i korte trekk ut på? Samle inn kjegler med bilen! Møt opp - kjempegod trening. Jeg har forøvrig ingen bil.. Jeg har satt på tyske vinterdekk, men tror kanskje jeg skal ta en tur. Kna jeg ta med meg en passasjer som også kan kjøre min bil? Bare kom, og bare ta med deg passasjer Til deg med cab, JA det går helt fint !
S.Arnesen Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 har ett håp om å få tatt turen i morgen. Kommer litt ann på om ejg får lagt om dekk i morgen tidlig. Fylla i dag, så kan bli faretruende vanskelig å stå opp i morgen tidlig... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå