alner Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Hei, har lakkert gull felgene til hvite nå, for å få en clearner look. Tror hvite felger er i ferd medå bli mer og mer populært ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 MEGET pen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Meget pent men bytt ut frontlyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Meget pent med hvitt, men synes gullfarge hadde vært hakket penere ; ) Bytt senterkopper : ) Og gjør alle en tjeneste og bytt headlights ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Var jo pent jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alner Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 glemte å si at jeg skulle bytte centerkopper og lykter ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Meget pent Men jeg syns det er ganske viktig å ha noen andre farger som bryter litt. Blir altfor ensfarget hvis du sjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Du kjørte forbi meg i dag på motorveien. Og jeg kan bare si at bilen din med de hjula var GRISELEKKERT!!! Mye penere enn gullfelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alner Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 Du kjørte forbi meg i dag på motorveien. Og jeg kan bare si at bilen din med de hjula var GRISELEKKERT!!! Mye penere enn gullfelger. Så deg også og ga deg tumbs up - for din råe z4!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Helt rått gull felger er kult, men din ble enda bedre med hvit senter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Dette var helt rått! Tommel opp fra meg også. Hvite felger er og blir griselekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Hvit på hvit er griselekkert. Det er STOR mulighet at jeg kommer til å kjøre den komboen når jeg henter min nye e46 facelift coupe om 3 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Såååå riktig. Morro med litt forandring! Hva er den greia på høyresiden av panser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Skikkelig nydelig bil Ble knall med hvite felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpinwhite Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Hvitt på hvitt har jeg veldig stor sans for, og bilen din så veldig bra ut Bra at noen "tør" å skille seg litt ut, istedenfor å "safe" på hvit bil med sorte felger, som veldig mange kjører med nå. Kan jeg forresten spørre om hvor du fikk lakkert felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå