Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom over en ulykke idag hvor det endte med at jeg kjøpte bilen der og da!

Det er såvidt jeg vet en e39 520i sedan med knust forstilling passasjerside, litt bulker i kanal og skjermer og det ene bakhjulet er litt skjeivt..

Airbag over og i dører på passasjerside er utløst, ellers er det moderat med utstyr og alt inni er helt og pent, motor ser bra ut men jeg vet ikke enda km-stand.. lykter og alt slik er helt topp men begge støtfangerne er ødelagte..

Taket har også bulker hvor stroppen var festet

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

kommer ann på hva du ga. er ikke formye penger å hente. men vis du selger mye i smått, kan man fort få inn litt, men tar tid, ikke likelett som 3 serien

Skrevet

Må være noen spesielle/gromme deler hvis det skal være penger å hente i deler. Ingen som kjøper slitte stoffseter og smårusta karosserideler :wink:

Kan mulig lønne seg å bygge opp om det ikke er for ille og du kjøper brukte deler osv. Driver endel med det på jobb, men må få bilene skambillig for at det skal lønne seg.

Skrevet

er standard mørkt interiør, og ellers har bilen helt standard utsèende! skal se over den imorgen når det bli lyst igjen..

tror det er en pre-face!

Skrevet

Kan få kjøpe min 523i (1997)i tillegg.!! :wink: Har stått i garasjen i ett år snart, etter at veivhusventilasjonen frøs i vinter og jeg fikk oljelekkasje i motorrommet. Bilen har grått skinninteriør, original xenon, regnsensor, dobbel klima, takluke, multifunksjonsratt, 19" felger +++

Bilen er gått 176000km. Kun to eierer inkl meg...

Får den for 30000,- Da flytter du bare over veivhusvent. fra vraket, så har du deg en kjempe god bil i mange år framover..

En ting til å byttes, venstre framfjæren er knekt,(faktisk mens den har stått i ro i garasjen, noe jeg ikke helt kan skjønne)

(dårlig mobilbilde)

minbil.jpg

Skrevet

hehe, er ikke intr i e39 som bruksbil jeg da :wink:

Men bilen er vrak, blir helt uaktuellt å fikse den! så nå skal bare noe forsikringspapirer ordnes, så er det bare å begynne å plukke den den! hva er motorbetegnelsen på disse og hva går di for?

Deep dish: du kan jo få kjøpe deler av meg og fikse bilen selv da..? :lol:

Skrevet
Kan få kjøpe min 523i (1997)i tillegg.!! :wink: Har stått i garasjen i ett år snart, etter at veivhusventilasjonen frøs i vinter og jeg fikk oljelekkasje i motorrommet. Bilen har grått skinninteriør, original xenon, regnsensor, dobbel klima, takluke, multifunksjonsratt, 19" felger +++

Bilen er gått 176000km. Kun to eierer inkl meg...

Får den for 30000,- Da flytter du bare over veivhusvent. fra vraket, så har du deg en kjempe god bil i mange år framover..

En ting til å byttes, venstre framfjæren er knekt,(faktisk mens den har stått i ro i garasjen, noe jeg ikke helt kan skjønne)

(dårlig mobilbilde)

minbil.jpg

Hmmmmm... :-k

Synd den står soppas langt unna :(

Skrevet

har gått litt over bilen og fått litt oversikt! Fant eu-kontroll papirer hvor det har blitt utført en god del arbeid som nye bremser og hjullagre og diverse, km-stand er 198.000km ca!

Denne er nok ikke til å fikses da begge kanalene er inntrykka, 3 dører er ødelagt, front og bakfanger er sprekt, forstilling er skjeiv på førerside og helt most på passasjerside, bakaksling er skjeiv på passasjerside bak.. og i tillegg er det jo merker i tak etter den ble krana!

Inni bilen er sideairbags utløst, og da er dørpanel på passasjerside ødelagt og muligens taket..

Ellers ser den fin ut innvendig!

Skal prøve å få til noen bilder senere, nå står sola slik at bildene blir helt ubrukelige..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...