Kobar Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Jeg kom over en ulykke idag hvor det endte med at jeg kjøpte bilen der og da! Det er såvidt jeg vet en e39 520i sedan med knust forstilling passasjerside, litt bulker i kanal og skjermer og det ene bakhjulet er litt skjeivt.. Airbag over og i dører på passasjerside er utløst, ellers er det moderat med utstyr og alt inni er helt og pent, motor ser bra ut men jeg vet ikke enda km-stand.. lykter og alt slik er helt topp men begge støtfangerne er ødelagte.. Taket har også bulker hvor stroppen var festet
Dirty Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 kommer ann på hva du ga. er ikke formye penger å hente. men vis du selger mye i smått, kan man fort få inn litt, men tar tid, ikke likelett som 3 serien
Saltkjelen Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Det kan jo være så fremt den innehar noen interessante deler. Hva slags interiør sitter i den? Skinn? farge?
Lars89 Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Må være noen spesielle/gromme deler hvis det skal være penger å hente i deler. Ingen som kjøper slitte stoffseter og smårusta karosserideler Kan mulig lønne seg å bygge opp om det ikke er for ille og du kjøper brukte deler osv. Driver endel med det på jobb, men må få bilene skambillig for at det skal lønne seg.
Kobar Skrevet September 26, 2010 Forfatter Skrevet September 26, 2010 er standard mørkt interiør, og ellers har bilen helt standard utsèende! skal se over den imorgen når det bli lyst igjen.. tror det er en pre-face!
Lars89 Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Ok. Post gjerne noen bilder. Lettere å bedømme da
Deep Dish Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Kan få kjøpe min 523i (1997)i tillegg.!! Har stått i garasjen i ett år snart, etter at veivhusventilasjonen frøs i vinter og jeg fikk oljelekkasje i motorrommet. Bilen har grått skinninteriør, original xenon, regnsensor, dobbel klima, takluke, multifunksjonsratt, 19" felger +++ Bilen er gått 176000km. Kun to eierer inkl meg... Får den for 30000,- Da flytter du bare over veivhusvent. fra vraket, så har du deg en kjempe god bil i mange år framover.. En ting til å byttes, venstre framfjæren er knekt,(faktisk mens den har stått i ro i garasjen, noe jeg ikke helt kan skjønne) (dårlig mobilbilde)
Der Barockengel Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Snedig markedsføring, Deep Dish.
Deep Dish Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Snedig markedsføring, Deep Dish. Nei, nei... Var ett svar på hvordan han skulle løse problemet med vraket han hadde.! (okey, kanskje litt skjult markedsføring i verste fall)
Kobar Skrevet September 27, 2010 Forfatter Skrevet September 27, 2010 hehe, er ikke intr i e39 som bruksbil jeg da Men bilen er vrak, blir helt uaktuellt å fikse den! så nå skal bare noe forsikringspapirer ordnes, så er det bare å begynne å plukke den den! hva er motorbetegnelsen på disse og hva går di for? Deep dish: du kan jo få kjøpe deler av meg og fikse bilen selv da..?
Mikael-B Skrevet September 27, 2010 Skrevet September 27, 2010 Hvis det er pre-face og 520i, er det M52B20.
ullsokken Skrevet September 27, 2010 Skrevet September 27, 2010 Kan få kjøpe min 523i (1997)i tillegg.!! Har stått i garasjen i ett år snart, etter at veivhusventilasjonen frøs i vinter og jeg fikk oljelekkasje i motorrommet. Bilen har grått skinninteriør, original xenon, regnsensor, dobbel klima, takluke, multifunksjonsratt, 19" felger +++ Bilen er gått 176000km. Kun to eierer inkl meg... Får den for 30000,- Da flytter du bare over veivhusvent. fra vraket, så har du deg en kjempe god bil i mange år framover.. En ting til å byttes, venstre framfjæren er knekt,(faktisk mens den har stått i ro i garasjen, noe jeg ikke helt kan skjønne) (dårlig mobilbilde) Hmmmmm... Synd den står soppas langt unna
Kobar Skrevet September 27, 2010 Forfatter Skrevet September 27, 2010 har gått litt over bilen og fått litt oversikt! Fant eu-kontroll papirer hvor det har blitt utført en god del arbeid som nye bremser og hjullagre og diverse, km-stand er 198.000km ca! Denne er nok ikke til å fikses da begge kanalene er inntrykka, 3 dører er ødelagt, front og bakfanger er sprekt, forstilling er skjeiv på førerside og helt most på passasjerside, bakaksling er skjeiv på passasjerside bak.. og i tillegg er det jo merker i tak etter den ble krana! Inni bilen er sideairbags utløst, og da er dørpanel på passasjerside ødelagt og muligens taket.. Ellers ser den fin ut innvendig! Skal prøve å få til noen bilder senere, nå står sola slik at bildene blir helt ubrukelige..
///Naitsirk Skrevet September 27, 2010 Skrevet September 27, 2010 Penger ut av vinduet å fikse på sånt ihvertfal. Men den til Deep Dish der! Makan for ett røverkjøp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå