ehrnst Skrevet September 27, 2010 Skrevet September 27, 2010 Kan få kjøpe min 523i (1997)i tillegg.!! Har stått i garasjen i ett år snart, etter at veivhusventilasjonen frøs i vinter og jeg fikk oljelekkasje i motorrommet. Bilen har grått skinninteriør, original xenon, regnsensor, dobbel klima, takluke, multifunksjonsratt, 19" felger +++ Bilen er gått 176000km. Kun to eierer inkl meg... Får den for 30000,- Da flytter du bare over veivhusvent. fra vraket, så har du deg en kjempe god bil i mange år framover.. En ting til å byttes, venstre framfjæren er knekt,(faktisk mens den har stått i ro i garasjen, noe jeg ikke helt kan skjønne) (dårlig mobilbilde) er det slangen som har sprukket?
Superbeetle Skrevet September 27, 2010 Skrevet September 27, 2010 Er det lov å spørre hva du gav for denne potensielle gullgruven? Høres ikke så attraktivt ut akkurat..
Kobar Skrevet September 27, 2010 Forfatter Skrevet September 27, 2010 Er det lov å spørre hva du gav for denne potensielle gullgruven?Høres ikke så attraktivt ut akkurat.. enogenhalv daler
Deep Dish Skrevet September 27, 2010 Skrevet September 27, 2010 Kan få kjøpe min 523i (1997)i tillegg.!! Har stått i garasjen i ett år snart, etter at veivhusventilasjonen frøs i vinter og jeg fikk oljelekkasje i motorrommet. Bilen har grått skinninteriør, original xenon, regnsensor, dobbel klima, takluke, multifunksjonsratt, 19" felger +++ Bilen er gått 176000km. Kun to eierer inkl meg... Får den for 30000,- Da flytter du bare over veivhusvent. fra vraket, så har du deg en kjempe god bil i mange år framover.. En ting til å byttes, venstre framfjæren er knekt,(faktisk mens den har stått i ro i garasjen, noe jeg ikke helt kan skjønne) (dårlig mobilbilde) er det slangen som har sprukket? Slangen som går fra toppen hoppet av, slik at olje lakk ut i motorrommet.. Dryppet olje ned på eksosmanifolden, så det stinket brent olje i hele bilen.! Fikk bilen tauet hjem i garasjen og der har den stått siden i fjor.
Deep Dish Skrevet September 27, 2010 Skrevet September 27, 2010 Penger ut av vinduet å fikse på sånt ihvertfal. Men den til Deep Dish der! Makan for ett røverkjøp! Er bare å ta seg en kjøretur oppover med bilhenger en helg det..!
///Naitsirk Skrevet September 27, 2010 Skrevet September 27, 2010 Hvorfor fikser du den ikke? Koster jo 750 kr og tar deg ca 1 time å fikse...
Der Barockengel Skrevet September 27, 2010 Skrevet September 27, 2010 Hvorfor fikser du den ikke? Koster jo 750 kr og tar deg ca 1 time å fikse... Kanskje han drømmer om å gjøre lykke på VACN-forumet, og planlegger innkjøp av en Passat?
Deep Dish Skrevet September 27, 2010 Skrevet September 27, 2010 Kanskje han drømmer om å gjøre lykke på VACN-forumet, og planlegger innkjøp av en Passat? Hehe.. Nei Passat blir det nok aldri.. Men jeg skal faktisk kjøpe meg ny bil, denne gang stasjonsvogn. Dessverre blir det ikke BMW denne gangen, men en Ford Mondeo. Skal bruke ca 300000,- og fant ut at Mondeoen ga mest bil for pengene.! Hvorfor fikser du den ikke? Koster jo 750 kr og tar deg ca 1 time å fikse... Hadde jeg bare kunnet skru bil selv så skulle jeg selvfølgelig ha fikset den før jeg solgte den. Leste her inne en som brukte en hel dag på å fikse veivhusventilasjonen, og da fant jeg fort ut at det var langt over min evne.. Verkstedet skulle ha 8000,- bare i arbeidspenger. Nei, da selger jeg den heller billig til en som kan fikse den selv, som da får seg en kjempe god bil etter en helgs skruing....
bad_ip Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 Kanskje han drømmer om å gjøre lykke på VACN-forumet, og planlegger innkjøp av en Passat? Hehe.. Nei Passat blir det nok aldri.. Men jeg skal faktisk kjøpe meg ny bil, denne gang stasjonsvogn. Dessverre blir det ikke BMW denne gangen, men en Ford Mondeo. Skal bruke ca 300000,- og fant ut at Mondeoen ga mest bil for pengene.! Hvorfor fikser du den ikke? Koster jo 750 kr og tar deg ca 1 time å fikse... Hadde jeg bare kunnet skru bil selv så skulle jeg selvfølgelig ha fikset den før jeg solgte den. Leste her inne en som brukte en hel dag på å fikse veivhusventilasjonen, og da fant jeg fort ut at det var langt over min evne.. Verkstedet skulle ha 8000,- bare i arbeidspenger. Nei, da selger jeg den heller billig til en som kan fikse den selv, som da får seg en kjempe god bil etter en helgs skruing.... 8000,- for å bytte veivhusventilasjonen? Eller er det mer som er gåent når den frøs? Jeg fikk byttet min for nærmere 3000,- for deler og arbeid.
///Naitsirk Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 Hvorfor fikser du den ikke? Koster jo 750 kr og tar deg ca 1 time å fikse... Hadde jeg bare kunnet skru bil selv så skulle jeg selvfølgelig ha fikset den før jeg solgte den. Leste her inne en som brukte en hel dag på å fikse veivhusventilasjonen, og da fant jeg fort ut at det var langt over min evne.. Verkstedet skulle ha 8000,- bare i arbeidspenger. Nei, da selger jeg den heller billig til en som kan fikse den selv, som da får seg en kjempe god bil etter en helgs skruing.... Da har dem prøvd å lure deg! Det du trenger er ny toppdekselpakning, nytt veihusfilter og antageligvis åndingsrør. Dette er deler jeg har liggende fordi det er "kjekt å ha" hehe Og serriøst, det tar virkelig ikke en hel dag uansett hvor noldus man skulle være når det gjelder skruing Om du fortsatt ikke tenker på å reparere skal jeg vurdere en tur til Bodø til helgen
Markus E30 Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 Hehe.. Nei Passat blir det nok aldri.. Men jeg skal faktisk kjøpe meg ny bil, denne gang stasjonsvogn. Dessverre blir det ikke BMW denne gangen, men en Ford Mondeo. Skal bruke ca 300000,- og fant ut at Mondeoen ga mest bil for pengene.! Får jo en bra e91 for den prisen
ullsokken Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 Hvorfor fikser du den ikke? Koster jo 750 kr og tar deg ca 1 time å fikse... Hadde jeg bare kunnet skru bil selv så skulle jeg selvfølgelig ha fikset den før jeg solgte den. Leste her inne en som brukte en hel dag på å fikse veivhusventilasjonen, og da fant jeg fort ut at det var langt over min evne.. Verkstedet skulle ha 8000,- bare i arbeidspenger. Nei, da selger jeg den heller billig til en som kan fikse den selv, som da får seg en kjempe god bil etter en helgs skruing.... Da har dem prøvd å lure deg! Det du trenger er ny toppdekselpakning, nytt veihusfilter og antageligvis åndingsrør. Dette er deler jeg har liggende fordi det er "kjekt å ha" hehe Og serriøst, det tar virkelig ikke en hel dag uansett hvor noldus man skulle være når det gjelder skruing Om du fortsatt ikke tenker på å reparere skal jeg vurdere en tur til Bodø til helgen Hadde jeg hatt 30K og avse + tid + en kamerat må også ha tid til å hente skulle jeg gjort det \:D/
Der Barockengel Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 Hehe.. Nei Passat blir det nok aldri.. Men jeg skal faktisk kjøpe meg ny bil, denne gang stasjonsvogn. Dessverre blir det ikke BMW denne gangen, men en Ford Mondeo. Skal bruke ca 300000,- og fant ut at Mondeoen ga mest bil for pengene.! Får jo en bra e91 for den prisen E91 er bra, men så var det dette med innvendig plass, da. Jeg ser poenget med en Mondeo - særlig hvis man ønsker å unngå VAGs 105hk TDI-motor. Mondeo er rommelig, velkjørende - har ikke den tom. fått ventilasjon i B-stolpen for baksetepassasjerene? Det jeg ikke liker er den høye vinduslinjen, som gjør den rommelige bilen overraskende klaustrofobisk.
Deep Dish Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 Da har dem prøvd å lure deg! Det du trenger er ny toppdekselpakning, nytt veihusfilter og antageligvis åndingsrør. Dette er deler jeg har liggende fordi det er "kjekt å ha" hehe Og serriøst, det tar virkelig ikke en hel dag uansett hvor noldus man skulle være når det gjelder skruing Om du fortsatt ikke tenker på å reparere skal jeg vurdere en tur til Bodø til helgen Nei, har nok ikke planer om å fikse den selv.. Så du er hjertelig velkommen til Bodø en tur.!! Annen info om bilen: -Bremseklosser/skiver (bremserør bak) er byttet for ca 10000km siden, men håndbrekket er litt dårlig. - Regnsensor ble byttet 1 mnd før uhellet - Bilen har bestandig blitt pent kjørt, alltid ventet på varm motor før turtall over 3000. Aldri burnet med.!
opeth84 Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 Snedig markedsføring, Deep Dish. Nei, nei... Var ett svar på hvordan han skulle løse problemet med vraket han hadde.! Lekkert glis du har ^^,) Nesten så jeg fikk lyst på, men så har jeg allerede E39 nå da Men skinninteriøret og km'standen var nice! Har så utrolig lyst på skinninteriør,men finner jo ikke de jeg trenger. Lykke til til trådstarter ved salg av deler eller hva det nå blir til. Er også interessert i bilder av dette vraket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå