steiney Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Hei! Er det noen her som har noen erfaring med å ettermontere spreder på E39? Det er ikke bryter til spredere på den. Noen som vet hva som må til for å få de til å fungere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steiney Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Ledninger ligger allerede klare, så det er bare å sette inn en ny bryter for tåkelys og tåkelysene, så er du ferdig. Får kjøpt komplett ettermonteringskit også: https://www.koed.no/2.1.asp?anker=boksanker_5141&kattype=e39&katstate=nyt&menulinkid=29&undermenuid=9&page=2#boksanker_5141 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaymondJ Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Det er bilder av lykter, bryter, pærer osv i den anonnsen fra Koed, men står i teksten "uten tåkelykter"? Er det med eller er det uten selve lyktene? Og hva er forskjellen på de to settene som er før og etter 9/1999? Facelift kommer jo først enda senere igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Det er inkludert tåkelykter. Koed mener at det er for biler uten tåkelykter originalt. Hvis jeg ikke husker feil er det bare forskjell på kontaktene til tåkelyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Det var ikke så værst pris på de? Har lyst til å sette inn slike selv, men syns også det var litt rart at det stod "uten tåkelykter".. Med du er sikker på at de medfølger Mikael-B? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Jupp, er sikker. De mener bare at det er til biler uten tåkelykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Flott! Da blir det nok noen slike Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Det er ikke bare kontakter som er forskjellig på facelift (etter 9/1999), men designet på selve lykta. En FL lykt vil ikke passe inn i en pre-fl fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Facelift kom ikke før ved 09/2000 (som 2001 modeller) og da med runde tåkelys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaymondJ Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 My pont exactly! Derfor jeg lurte på hva forskjellen var. Vet det er en del forskjell i det elektriske i forbindelse med at M52TUB20 motoren ble innført, kan ha noe med det å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Jeg tror ikke det har noe med det å gjøre, men det er mye mulig jeg tar feil. Jeg vil tro det er gjort følgende: 1. Skiftet kontakter, slik det er med M-tech tåkelys. 2. Skrivefeil fra Koed sin side slik at de egentlig mener 09/2000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Jeg har akkurat satt i nye tåkelys på min bil nå, ledninger låg klart ja. Men på førersiden så låg tilkoblingen til lyset oppe ved frontlykta, så jeg måtte klippe en strips og trekke den ned til tåkelyset. Uansett, jeg har tåkelysbryter inni bilen. Men det kommer ikke lys. Stod noe om at noe måtte kodes om for og faktisk få lysa til og virke i en manual som fulgte med lyktene.. Får ihvertfall ikke liv. Må vel kanskje ta turen innom Bavaria eller noen som har peil på koding på Bmw'er da tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Må vel kanskje ta turen innom Bavaria eller noen som har peil på koding på Bmw'er da tenker jeg.. Hvis du har OEM ettermonetring tåkelys, må du kode SA med 0520-fog lights for at den virker SA 00000000000000400 0520-Fog lights Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Har ikke utstyr eller kunnskap til og gjøre det selv, skal innom Bmw Bavaria her i byen med bilen i morgen tidlig fort gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå