Gå til innhold

Ettermontere spredere E39

steiney
 Share

Anbefalte innlegg

• 3 months later...

Det er bilder av lykter, bryter, pærer osv i den anonnsen fra Koed, men står i teksten "uten tåkelykter"? Er det med eller er det uten selve lyktene? Og hva er forskjellen på de to settene som er før og etter 9/1999? Facelift kommer jo først enda senere igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det har noe med det å gjøre, men det er mye mulig jeg tar feil. Jeg vil tro det er gjort følgende:

1. Skiftet kontakter, slik det er med M-tech tåkelys.

2. Skrivefeil fra Koed sin side slik at de egentlig mener 09/2000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Jeg har akkurat satt i nye tåkelys på min bil nå, ledninger låg klart ja. Men på førersiden så låg tilkoblingen til lyset oppe ved frontlykta, så jeg måtte klippe en strips og trekke den ned til tåkelyset.

Uansett, jeg har tåkelysbryter inni bilen. Men det kommer ikke lys. Stod noe om at noe måtte kodes om for og faktisk få lysa til og virke i en manual som fulgte med lyktene.. Får ihvertfall ikke liv.

Må vel kanskje ta turen innom Bavaria eller noen som har peil på koding på Bmw'er da tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel kanskje ta turen innom Bavaria eller noen som har peil på koding på Bmw'er da tenker jeg..

Hvis du har OEM ettermonetring tåkelys, må du kode SA med 0520-fog lights for at den virker

SA 00000000000000400 0520-Fog lights

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...