Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis bilen har syke hjul og diverse annen styling, så kan jo 83mm være tøft. Men alene ser det bare harry ut. Er bilen noenlunde original, er det penere med en litt subtil eksos. Lyden vil jo være der uansett :)

Skrevet

83mm eisenmann er helt perfekt! 70 ser bare ut som noen orginale sugerør..

Jeg syntes ikke 83mm ser for stort ut i det hele tatt. Eisenmann har så tynt stål i rørene at de ikke bygger liker mye som diverse andre..

Skrevet

Jeg kjørte bak en Z3M i dag, med orginal eksos... Regner med at disse er rundt 70mm?

Det er og blir for lite :P

Men det viktigste for min del er egentlig at de blir riktig montert. Det er altfor mange biler hvor eksosen er skjev, skrår oppover, sitter for langt ute etc... Tørr nesten å si at flertallet av de som bytter eksosanlegg ikke får det perfekt linet opp..

Skrevet

takker. har sett gjennom det meste på nettet nå. Noen som har kjøpt deler hos scmiedmann før. Ryddig og greit firma?

Tror jeg får det opp om 30-40 dager så da slipper jeg de ovale pottene her.

0w1vjf7ikizm62o3haz6.jpg

Skrevet

Off topic, men grattis om du har kjøpt den Z3M Coupe'n

Har en std 2.8 Coupe selv og elsker den bilen, eneste er at jeg gjerne skulle hatt litt mer effekt, så neste gang blir det forhåpentligvis en Z3M Coupe

Skrevet
Kjøpt M coupe?? =P~

er fare for at den er blitt min ja, men er ikke tatt av nettet. Har ikke fått testet den ut enda. Har bare kjørt 1800km de siste 2 årene så jeg gir den en myk start.

Bare å si fra hvis noen vet om en kandidat for 335en skal ikke sitte med begge bilene så lenge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...