Matz Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Vet ikke om dette er en repost eller om folk bryr seg, men makan til fyr med øye for detaljer, kreativitet så det holder og ikke minst ekstremt dyktig. Lest igjennom alle postene hans (34 sider) og må si jeg er mektig imponert. Se selv! http://www.diymobileaudio.com/forum/diy ... 0-a-3.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Jeg har følgt ham hele veien på e46fanatics.com, syk fyr! Det er forresten en 323. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 Syk fyr ja, meget stilig alt han får til da Bytter nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Han var dyktig ikke tvil om det. Så kommer et aldrig så lite men: han har vel ikke veldig mye fritid til overs eller? Er jo litt overdrevet noe av tinga, f.eks. bakfangercoveret Tatt mindre tid å demont. fangeren, he he. Var syk finnish på allt virka det som, flink kar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Fascinerende prosjekt ja. Detaljfinnishen ser helt utrolig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Ser ut som en fantastisk dyktig fyr ja. Alt han lager ser i seg selv meget bra ut. Men, hvor pent det ser ut montert på bilen kan etter mitt syn diskuteres, i serdeleshet disse dekselgreiene i for og bakfanger som ødelegger hele utseende på bilen. Stereoen var noe annet, likte spesielt den justerbare åpningen. Tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå