Bjanne Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Tenkte bare å lage en liten tråd om bilen jeg har bygget i sommer begynte å lage en tråd med de jeg delte verksted med, men vi gadd sjeldent eller aldri å oppdatere. Så her en en kjapp tråd om hvordan jeg lagde drømme bilen min:) denne er min definisjon av lykke Liten smørbrød liste : Gs effektanlegg Gs Glassfiber csl luke (DRITT DÅRLIG, maange timer gikk til for å fikse den) Gs Csl carbon diffuser bak Gs Csl carbon splittere framme Carbon og hvit emblemer Breyton Inspiration 19" felger Goodyear eagle f1 framme, sluredekker av diverse kvalitet bak KW Variant 3 understell. Alpine weiss 3, lakkert to ganger pga en møte med en grevling og ikke kjempe lakk jobb første gangen. Sorte Nyrer Sorte "M3 luftinntak" nye lister hele veien + en masse annet småting. Ikke kanon bilder, men det får duge, er bare en kjapp oppsumering Bedre bilder kommer når kompisen med speilrefleks får lagt det inn. Slik var utgangspunktet : Så var det å hive ut strikkmotoren: Illustrerer forskjellen i bredde på skjermene nå starter moroa ! one down one to go Blei litt gult det her : pål_e reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 så blei det tid for lakkering Også bynner helvette med høyrestyrt bil da... etter en goooooood stund så det ut til å bli en ende i det så gikk det plutselig fort framover så var det motoren sin tur forstilling "før" Motor + forstilling "etter" litt av bakstillingen motorrom begynner å ta form. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 Motor på plass På tide å bli kvitt litt "søppel" heiv en palle under og jekket opp midt under, og dro bilen ut i gangen etter vangene. gikk fint alene det;) ja, eller inntil jeg kom ut i gangen hvertfall... 2 x M3 kaross klar til å bli spiker felger innkjøpt og prøvemontert : litt mer prøve montering : interiør ferdig: etter runde to i lakkboksen : begynner å ta form Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 Som dere ser er batteriet der det hører hjemme, Bak ! Ferdig Hawkon88 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Godkjennt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 Bilen ble godkjent hos BT 24. september, med kun en mangellapp, og det var soting på frontrutene. så etter en kjapp tur hjem for å bytte til de blanke rutene så blei den godkjent med 4 seter, tørrvekt 1420 kg. har hatt litt problemer underveis med diverse planlegging og venting på lakk etc. så første lakkjobben blei en hastejobb aka. en dritt jobb, så når motor og alt var på plass måtte hele driten lakkes om på nytt. det var ikke kult, men måtte til. bedre bilder kommer så fort jeg får dem, bildene var jævli dårlig her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 grattis... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Blei drit fett! Tor Erik som har sveisa din? Han sveisa e30'n min og, dyktig kar! Skal ha KW V3 på e46'n min. Mye måtte du ut med for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 ja var han som gjorde det ja billig og bra han hehe. kjøpte senkesettet på senk.no jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 grattis... takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Rått bygg og rå bil. Flott og få det godkjent også. Hvor mange arbeidstimer sånn ca brukte du på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 Takkk for deeet liker å tro jeg brukte effektivt 8 uker 12-14 timer hver dag, men er redd det blei litt mer tiden gikk fort, brukte hele sommeren på det, noe som i grunn ikke var planen. blei akkuratt ferdig til siste treffet på Våler, meeeeeeeen da måtte jeg selvfølgelig på jobb så har ikke hatt så mye glede av den ednne sommeren :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 :* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Meget bra resultat! Er denne noe vi skal holde utkikk etter her i Bergen siden bildene er herfra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå