Gå til innhold

E46 318i => E46 M3 Godkjent ombygd :)


Bjanne
 Share

Anbefalte innlegg

Fantastisk nydelig.

Jeg er mest E36 frelst selv, og liker ikke helt designet på E46, spesielt før facelift og 2004 modellene. Men M-tech og rette fargesammensetninger+felgene dine, gjorde den absolutt nydelig! Du kunne ikke gjort jobben bedre! :D

Har 2 spørsmål da!

1: Fikk du papirer fra GS bildeler til BT eller? Mtp. at jeg ikke får bygd om min 318is til 325 pga. aksellast etc.

2: Hvor mye måtte du ut med for å godkjenne den? Tenker kun på avgifter hos BT. HK økning etc. Eller koster det ingenting å formelt godkjenne den ombygd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk nydelig.

Jeg er mest E36 frelst selv, og liker ikke helt designet på E46, spesielt før facelift og 2004 modellene. Men M-tech og rette fargesammensetninger+felgene dine, gjorde den absolutt nydelig! Du kunne ikke gjort jobben bedre! :D

Har 2 spørsmål da!

1: Fikk du papirer fra GS bildeler til BT eller? Mtp. at jeg ikke får bygd om min 318is til 325 pga. aksellast etc.

2: Hvor mye måtte du ut med for å godkjenne den? Tenker kun på avgifter hos BT. HK økning etc. Eller koster det ingenting å formelt godkjenne den ombygd?

er bilen reg i norge i 10 år er det ingen aavgifter ;)

men takk for det :) er veldig fornøyd med hvordan resultatet ble :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk nydelig.

Jeg er mest E36 frelst selv, og liker ikke helt designet på E46, spesielt før facelift og 2004 modellene. Men M-tech og rette fargesammensetninger+felgene dine, gjorde den absolutt nydelig! Du kunne ikke gjort jobben bedre! :D

Har 2 spørsmål da!

1: Fikk du papirer fra GS bildeler til BT eller? Mtp. at jeg ikke får bygd om min 318is til 325 pga. aksellast etc.

2: Hvor mye måtte du ut med for å godkjenne den? Tenker kun på avgifter hos BT. HK økning etc. Eller koster det ingenting å formelt godkjenne den ombygd?

er bilen reg i norge i 10 år er det ingen aavgifter ;)

men takk for det :) er veldig fornøyd med hvordan resultatet ble :)

Holy shit. Det var jeg ikke klar over! Takk for info. Og lykke til med salg av skjønnheten. Skal jeg være ærlig, ville jeg ventet til tidlig neste sommer. Ingen hemmelighet at prisene ligger på topp da. hehe. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk nydelig.

1: Fikk du papirer fra GS bildeler til BT eller? Mtp. at jeg ikke får bygd om min 318is til 325 pga. aksellast etc.

Denne M3en til Bjanne er vel godkjent som 4 seter, pga han ikke kom under totalvekta...

Og BT godtar ikke papirer fra GS, må være fra forhandler. Og de gir ikke ut papirer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kordan fekk du den godkjent? måtte du ikkje innom bmw for at dei sku gå over bilen og sjå at korrekte deler va brukt og deretter på bt for å få de godkjent?

BT va positiv angåande å bygge om e28n min, men ville at BMW sku gå over bilen for å sjå om de va rett bremse, stag osv. Brages i Ålesund ville ikkje sjekke det, da dei meinte de va for masse styr+dei ville ikkje godkjenne det pga at da blei dei ansvarlig for mi ombygging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk nydelig.

1: Fikk du papirer fra GS bildeler til BT eller? Mtp. at jeg ikke får bygd om min 318is til 325 pga. aksellast etc.

Denne M3en til Bjanne er vel godkjent som 4 seter, pga han ikke kom under totalvekta...

Og BT godtar ikke papirer fra GS, må være fra forhandler. Og de gir ikke ut papirer :)

Men hvis ingen gir ut papirer, hvordan klarer noen i det hele tatt å få godkjent en ombygging? Selv om du får den godkjent som 4 seters, må man vel fortsatt vise en form for dokumentasjon på at det er korrekte bremser, stabstag, forsterkninger, støtdempere etc. hehe.

Blir ikke klok på dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare å henvise til delenummer etc. :)

Håper det ikke er verre enn det. :D

Vil prøve å bygge om E36 318Is'en til 325.

De er jo stort sett helt forbanna lik, så burde ikke være såå vanskelig.

Men alle jeg nevner det til, sier det er umulig.

Så er sykt surt å få godkjent søknad, så bygge om, og så ikke få det godkjent ombygd. Da sitter jeg i saksa. Grunnet lite penger, må jeg nok selge motor og de deler som må byttes, for å delvis finansiere de "nye" delene til ombygging. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...