Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søk på finn. Gul 523 med skinn, klima og lekre felger. Står at bilen er strøken. Får dessverre ikke lagt ut link da jeg sitter på mobilen.

Skrevet
1000 km :o for 55 000.. Bilen er jo faen meg ikke innkjørt engang.

Må jo være noe feil... Mener sikkert værtfall 100K. Må ringe han med en gang jeg!!

Feite fikk lyst på en ekstra E39 for å spare individualen litt og for å ha en manuell kasse kose meg litt med :D

Endring: Da er selgern ringt og jeg spurte om det var noe feil i annonsen da det sto 1000km... nei sa han, den har gått 300K km... så spørs om den var så veldig billig likevell.. blæh. Ikke aktuellt.

Skrevet

Synes ikke det var så veldig billig selv om den hadde gått 200000 heller jeg.

Pre-face E39 er veldig billig for tida.

Tror nok heller 40-45 hadde passet bedre for den, med den syke kilometerstanden og den farge. Passa rett og slett ikke på en 5 serie.

Skrevet

Syns fargen er dødstilig jeg!

Skiller seg virkelig ut.

Dessuten har jo bilen M sport ratt, skinnseter og BBS RC090 felger som trekker opp. 50k vil jeg si den er verdt, er jo trossalt 523i manuell.

Skrevet

Problemet er vel at for få liker den, til at man kan skru opp prisen bare pga. fargen, den er heller altfor spesiell for folk flest. Skinnseter er nesten sett standard i en E39, men den får pluss for M-rattet og el. justering.

Muligens den har M-Sport understell og, siden den har M-sport ratt og BBS felgene.

Skrevet

Jeg har vert å sett på bilen. Det er en individual utgave. Den har gått 320.000km,. Og etter 15min på tomgang så fosskokte bilen. Men den ser utrolig pen ut. Men JEG har ikke villa kjøpt den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...