Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd TC Motorsports sin bunnpannebeskyttelse til E30?

E30_DOHC_4a70a4196509c.jpg

Den er iallefall på vei til meg i posten fra det store amerika... I tillegg til en bunnpanne uten sprekker fra koed :)

Skrevet
Her er min vinter bil som utrolig nok har overlevd, m40b16, Litt lite power av og til, men hjelper med god satsing! :)

1ckkks7azswb6wck7jpz.jpg

Samme problemet jeg har. Og slik går med for mye satsing: :mrgreen:

mwv7xvqe8wyxeewtdbaa.jpg

Et annet bilde hvor du ser bilen bedre og ikke "kjøringa":

850kqpeq7gsingtu8wtz.jpg

Skrevet
Her er min vinter bil som utrolig nok har overlevd, m40b16, Litt lite power av og til, men hjelper med god satsing! :)

1ckkks7azswb6wck7jpz.jpg

Samme problemet jeg har. Og slik går med for mye satsing: :mrgreen:

mwv7xvqe8wyxeewtdbaa.jpg

Et annet bilde hvor du ser bilen bedre og ikke "kjøringa":

850kqpeq7gsingtu8wtz.jpg

Hihi :lol::lol: Gikk i ei grøft jeg også pga for lite å hente inn igjen med, men men, det hører med når man satser! :D

Skrevet

Her er doningen jeg sladder med året rundt! Hehe :P Det er et par bilder fra forrige helg da jeg var på Vålerbanen en tur! :D

ucuz9xhv2i26z1tqrquh.png

6c8j2fgjlctvb7x6qyox.png

Og her er grunnen til at jeg kjører med en stygg E46 M3 look fanger :P

isyafcbdy7jmnyx5oxtf.jpg

Skrevet
Noen som har prøvd TC Motorsports sin bunnpannebeskyttelse til E30?

%7Boption%7Dhttp://www.raceskids.com/joomla/components/com_virtuemart/shop_image/product/E30_DOHC_4a70a4196509c.jpg[/ig]

Den er iallefall på vei til meg i posten fra det store amerika... I tillegg til en bunnpanne uten sprekker fra koed :)

Ta bilde av den etter du har montert, så vi får se hvor mye den bygger ned :)

I will! Den bygger nok litt mer ned enn bunnpannen, men det er vel verdt det. De har også "bunnpannegaranti" på den, om den monteres hos de. Da får man ny bunnpanne, om plata ikke var bra nok beskyttelse... Nå gjelder ikke den garantien meg, da jeg ikke kjører til amerika for å få montert den, men det gir en slags trygghet på at det fungerer allikevel :)

Og den er i stål, så det slår gnister når man skurer nedi :D Får inspisere tanken og bensinslanger før montering, tror jeg :P

Skrevet

Jeg har firmabil som passer utmerket som vinterbil :)

Her drar jeg opp en H1 som kjørte seg fast :) Cokkenhaug bil, vi drar alt til det kommer opp uten problemer ;)

7mqtv2mtloj79ki6ok7x.jpg

• 3 weeks later...
Skrevet
S124 er STIL!

Må si det er en grei oppgradering fra BMWn, ikke at det skal så mye til da det er stor aldersforskjell, på sportslighet og ved gleden av å kjøre er BMWn uslåelig, Merca liker å kjøres den og, men ikke fullt så fort, på cruising, en skiboks på taket eller henger hengende bak :) Bare å få fiksa de feilene som er på den før EU, fjerne litt overflaterust og få senka den nedpå bak også så blir jeg svært godt fornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...