rolfi Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Noen som har prøvd TC Motorsports sin bunnpannebeskyttelse til E30? Den er iallefall på vei til meg i posten fra det store amerika... I tillegg til en bunnpanne uten sprekker fra koed
Toastjern Skrevet Januar 28, 2012 Skrevet Januar 28, 2012 Her er min vinter bil som utrolig nok har overlevd, m40b16, Litt lite power av og til, men hjelper med god satsing! Samme problemet jeg har. Og slik går med for mye satsing: Et annet bilde hvor du ser bilen bedre og ikke "kjøringa":
Torek Skrevet Januar 28, 2012 Skrevet Januar 28, 2012 Noen som har prøvd TC Motorsports sin bunnpannebeskyttelse til E30?http://www.raceskids.com/joomla/components/com_virtuemart/shop_image/product/E30_DOHC_4a70a4196509c.jpg[/ig] Den er iallefall på vei til meg i posten fra det store amerika... I tillegg til en bunnpanne uten sprekker fra koed Ta bilde av den etter du har montert, så vi får se hvor mye den bygger ned
minigris Skrevet Januar 28, 2012 Skrevet Januar 28, 2012 Her er min vinter bil som utrolig nok har overlevd, m40b16, Litt lite power av og til, men hjelper med god satsing! Samme problemet jeg har. Og slik går med for mye satsing: Et annet bilde hvor du ser bilen bedre og ikke "kjøringa": Hihi Gikk i ei grøft jeg også pga for lite å hente inn igjen med, men men, det hører med når man satser!
HypeTraxX Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Her er doningen jeg sladder med året rundt! Hehe Det er et par bilder fra forrige helg da jeg var på Vålerbanen en tur! Og her er grunnen til at jeg kjører med en stygg E46 M3 look fanger
aambakk89 Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 mitt vintervrak! 1994 Subaru legacy 4x4 Tar seg godt frem, og liker godt og kjøre sidelengs!
rolfi Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Noen som har prøvd TC Motorsports sin bunnpannebeskyttelse til E30?http://www.raceskids.com/joomla/components/com_virtuemart/shop_image/product/E30_DOHC_4a70a4196509c.jpg[/ig] Den er iallefall på vei til meg i posten fra det store amerika... I tillegg til en bunnpanne uten sprekker fra koed Ta bilde av den etter du har montert, så vi får se hvor mye den bygger ned I will! Den bygger nok litt mer ned enn bunnpannen, men det er vel verdt det. De har også "bunnpannegaranti" på den, om den monteres hos de. Da får man ny bunnpanne, om plata ikke var bra nok beskyttelse... Nå gjelder ikke den garantien meg, da jeg ikke kjører til amerika for å få montert den, men det gir en slags trygghet på at det fungerer allikevel Og den er i stål, så det slår gnister når man skurer nedi Får inspisere tanken og bensinslanger før montering, tror jeg
Mexos Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Jeg har firmabil som passer utmerket som vinterbil Her drar jeg opp en H1 som kjørte seg fast Cokkenhaug bil, vi drar alt til det kommer opp uten problemer
FredrikE24 Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 Min flotte vinterbil! Blir bare mer og mer glad i den forsåvidt! God å kjøre, går helt greit nok, svæææært praktisk har den også vist seg å være!
FredrikE24 Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 S124 er STIL! Må si det er en grei oppgradering fra BMWn, ikke at det skal så mye til da det er stor aldersforskjell, på sportslighet og ved gleden av å kjøre er BMWn uslåelig, Merca liker å kjøres den og, men ikke fullt så fort, på cruising, en skiboks på taket eller henger hengende bak Bare å få fiksa de feilene som er på den før EU, fjerne litt overflaterust og få senka den nedpå bak også så blir jeg svært godt fornøyd!
BMWE39turbo Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Bruksbilen/vintertøsa mi Gleder seg til vår! (og lappen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå