Gå til innhold

Vinterbiltråden (nå 2015/2016 )


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

Ditt troll dieselgutten. :lol:

Ja, noen ganger klarer han å la være å trolle, men når det kommer til E30 må han bare si sin mening 100 ganger.

Vi vet at du ikke liker e30 din nisse!!!

"Harry bredding".. Blir litt trist når jeg hører sånt.

men det er jo sant :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ingen intensjon om å sitte å forsvare E30 M3 her, da jeg vet jeg har 90 % av forumets brukere i ryggen på akkurat dette.

MEN, jeg vil nå fortsatt påstå at volvo 240 og volvo 740 er to av tidenes mest forferdelige biler.

Og når klientellet bak rattet i hovedsak består av folk som bruker tresko, cap med "volvo" skrevet i blå flammer, refleksjakke og har brødhølet fylt med en halv boks med snus, tyggetobakk og andre godsaker samtidig, mens profanitetene hagler mot gutta som kjører bil av noe høyere klasse, så bidrar ikke det til å heve inntrykket av bilen heller!

Nå sitter jeg her og bedriver litt hykleri da jeg selv kjører 740 i skrivende, men kan ærlig fortelle at dette var kun fordi jeg ikke hadde samvittighet til å ødelegge en E30 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ingen intensjon om å sitte å forsvare E30 M3 her, da jeg vet jeg har 90 % av forumets brukere i ryggen på akkurat dette.

MEN, jeg vil nå fortsatt påstå at volvo 240 og volvo 740 er to av tidenes mest forferdelige biler.

Og når klientellet bak rattet i hovedsak består av folk som bruker tresko, cap med "volvo" skrevet i blå flammer, refleksjakke og har brødhølet fylt med en halv boks med snus, tyggetobakk og andre godsaker samtidig, mens profanitetene hagler mot gutta som kjører bil av noe høyere klasse, så bidrar ikke det til å heve inntrykket av bilen heller!

Nå sitter jeg her og bedriver litt hykleri da jeg selv kjører 740 i skrivende, men kan ærlig fortelle at dette var kun fordi jeg ikke hadde samvittighet til å ødelegge en E30 ;)

Legger til narkotika missbrukere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo 240/740 er jo billig i innkjøp, å bakhjulstrekk pluss at dem tåler litt juling. Perfekt vinterbil :)

Men fyf... så stygge dem er :P

Her er en lav en til som jeg fant på harddisken :P Har 429 Volvo bilder, ikke spørr why :)

tsuwx1tzky84d7tfdudy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mms697_191020101463.jpg

Her er min vinterbrakke :)

29-åringen har blitt så glad i sin spesielle Lada, at den ikke er til salgs for penger. Nest etter samboeren er den hans største kjærlighet. Noe samboeren ikke alltid er like begeistret for.

– Jeg har en litt nyere BMW også, men kjører mye heller Ladaen hvis valget står mellom de to.

Haha, herlig lesing!!! 8):mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...