Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  E24Bimmer628Csi skrev:
  wicky124 skrev:
S124 er STIL!

Må si det er en grei oppgradering fra BMWn, ikke at det skal så mye til da det er stor aldersforskjell, på sportslighet og ved gleden av å kjøre er BMWn uslåelig, Merca liker å kjøres den og, men ikke fullt så fort, på cruising, en skiboks på taket eller henger hengende bak :) Bare å få fiksa de feilene som er på den før EU, fjerne litt overflaterust og få senka den nedpå bak også så blir jeg svært godt fornøyd!

kan vel alltids justere den ned med nivåreg?

Skrevet
  wicky124 skrev:
  E24Bimmer628Csi skrev:
  wicky124 skrev:
S124 er STIL!

Må si det er en grei oppgradering fra BMWn, ikke at det skal så mye til da det er stor aldersforskjell, på sportslighet og ved gleden av å kjøre er BMWn uslåelig, Merca liker å kjøres den og, men ikke fullt så fort, på cruising, en skiboks på taket eller henger hengende bak :) Bare å få fiksa de feilene som er på den før EU, fjerne litt overflaterust og få senka den nedpå bak også så blir jeg svært godt fornøyd!

kan vel alltids justere den ned med nivåreg?

Jepp, men nivåregen er litt ute å kjøre, skal bytte gasskuler evt. nivådempere og sette på de fjærene som skal være bak(Lesjõfors) og få den godkjent samt en aldri så liten hjulstillingskontroll! :)

• 8 months later...
Skrevet

Da er det vel på tide å bumpe denne, bruker samme tråden som 2011/2012 :)

Her er min:

392508_10151674798170244_296696441_n.jpg

Skrevet

Blei ny vinterbil/bruksbil på meg også gitt, som faktisk skal ha litt bakkeklaring. 93' 525tds :) Planer: EU-godkjenning og teknisk TLC, mer effekt, hjul, stereo, diffbrems :)

550830_365886576826547_173919667_n.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...