FredrikE24 Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Et lite stemningsbilde fra ifjor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Får vell hive meg med i Mercedesklubben! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 vinterbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Helårs bilen 323Ci Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Mercedesklubben er den kuleste klubben på bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 El vinterbilos! Skilt sidemontert pga 1000-metere som skal på. Teste xenon i 1000-metere for første gang Fæle speil skal bort, nyebrukte er på tur. Og litt annen snacks. Finfint med 318tds som vinterøse håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 http://bilder.driftfun.no/d/183558-4/541919.jpg[/]El vinterbilos! Skilt sidemontert pga 1000-metere som skal på. Teste xenon i 1000-metere for første gang Fæle speil skal bort, nyebrukte er på tur. Og litt annen snacks. Finfint med 318tds som vinterøse håper jeg. Har 100 Watts xenonkit i mine Bosch lykter! Lyser sinnsykt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Håhå, jeg gikk for 35w. Ifølge den store verdensveven er forskjellen ofte bare ballaster som driver pærer hardere. Skal også være værre å fyre mer enn 35w i ekstrem kulde?! av en eller annen grunn.. Skjønte lite, men blir det dårlig er det ikke så dyrt for ett nytt xenonkit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Vintersleden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Håhå, jeg gikk for 35w. Ifølge den store verdensveven er forskjellen ofte bare ballaster som driver pærer hardere. Skal også være værre å fyre mer enn 35w i ekstrem kulde?! av en eller annen grunn.. Skjønte lite, men blir det dårlig er det ikke så dyrt for ett nytt xenonkit 35w er bra nokk. Men jeg valgt 100w fordi jeg fikk ett bra tilbud på kittet. Har ikke hatt problemer med mitt, blir spennende å se når det blir skikkelig kaldt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Si fra om du trenger parts, Winchester! Var noen hyggelige karer her og hentet litt fra E30'en i stad. Looking good forresten! bcrichard: Tipper det går helt fint jeg, går nok for 100w neste gang jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Heiv coilovers på vintertralla i går Måtte bytte alle dempere og fjører.. Så da ble det likesågodt coilovers, da jeg fikk en god pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 har hatt 100w xenon i mine 3 bosch 225 big knicks og har aldri hatt noe problemer med de, uansett temp, var nedi 29 minus uten at det hadde noe å si.. lyser no jævelig og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Si fra om du trenger parts, Winchester!Var noen hyggelige karer her og hentet litt fra E30'en i stad. Looking good forresten! Det skal jeg gjøre vet du, hehe. Takk takk, den kommer seg sakte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Et lite stemningsbilde fra ifjor! [ Bilde ] Gleder seg ikke litt til vinteren når man ser slike bilder .Aaahh På tide å finne seg vinterbil nå ja, synd det er ingen som er dugans til en grei pris : / .... Et lite stemnings bilde fra i fjord: Dette skulle egentlig bli vinterbilen i år, men solgte den heller med en litt god fortjeneste. Den var så jævlig dau! haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå