Robkill Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Robkill her på forumet sin, han og jeg var ute en tur i Østfold og Robert tok en høyhastighetsparkering ute på er jorde. Han klarte seg bra Så artig ut en børsa der! Diesel? Det er en 230TE, 132 sinte gamle hester! Stemningsbilder av tidligere biler og deres vinterbruk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Får legge ut ett stemningsbilde fra forrige uke jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 jada, fikk brukt vinter bilen litt idag haha, første turen og jeg var i grøfta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Satses hardt ser jeg! Eu i morra, jeg tror jeg får noen mangler.. Har ihvertfall ordna så bilen har eksosanlegg og lys igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Min vinterbil før den snøen kom dalendes og den ble skodd om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 740 fungere iaf som vinterbil, fikk det bekrefta isted;PPPP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 vintertralla:) [ Bilde ] Denne såg litt kjent ut, kjøpte du denne på Stord i forrige uke? Lurer på om det er eine lærlingen på jobben sin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geowitsji Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 då var første snøen kommet i bergen å e34 touringen har fått kjørt seg hardt film vil komme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Jaja, får først legge ut bilde av vinter og bil:p Før: 2 dager etter: Også e36n, vinterbilen, vart eugodkjent igår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Mange morsome biler her:p Skal legge ut bilde når jeg får på nye vinterfelger:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Vinterbilen 2012 / 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Da ble det vinterbil i år også! Ikke vaska etter å ha kjørt halve norge i skikkelig ruskevær! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 iKKE mange med Porsche vinterbil:P men trur dem er geniale å skrense med, veit det går en 944 i svensk drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Ser det er mange som velger å kjøre en gammel bil uten noe spesielt av sikkerthetsutstyr når de har en nyere bil stående. Er det ikke på holkeføret dere vil ha antiskrens og airbags da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 1, 2012 Forfatter Share Skrevet November 1, 2012 Ser det er mange som velger å kjøre en gammel bil uten noe spesielt av sikkerthetsutstyr når de har en nyere bil stående. Er det ikke på holkeføret dere vil ha antiskrens og airbags da? Antiskrens er for homser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå