opeth84 Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Bildesign i Skien har MASSEVIS av skinninteriør til salgs.Sjekk ut bildesign.no, og ring dem opp da de har mye mer enn de som ligger ute. takk, det skal jeg gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Tror ikke du får taki et helt og pent skinninteriør med varme osv til E39 for 3000.- liksom. Du må nok regne med å nerme deg bortimot 10 lapper hvis du vil ha et pent interiør Holdt på leta etter selv da jeg hadde E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 For et beige interiør med skipose og varme må du hvertfall over 6000. Hvis du skal ha sport, elektrisk styring og/eller barnesete intregrert må du hvertfall over 10000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Til sammenlikning betalte jeg 4000kr for elektrisk justerbare komfortseter med varme, massasje og klargjøring for BMW Individual TV/DVD og komfortbakseter med skipose i grått montana skinn... Det er helt klart mulig å gjøre gode kjøp dersom man har tolmodighet, men at jeg fikk mitt interiør billig er det ingenting å si på og det tilhører desverre sjeldenheten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Da har du kommet over en som ikke visste hva han solgte ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Betalte 6500 for mine, var sports seter manuelle dog uten varme.. Pytt pytt, skal ikke kjøre sååå mye på vinteren da.. Dog måtte jeg ut med 1000 spenn i etterkant for å få fast rygg da.. Så total ble 7500.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 For et beige interiør med skipose og varme må du hvertfall over 6000.Hvis du skal ha sport, elektrisk styring og/eller barnesete intregrert må du hvertfall over 10000. Nope,det må jeg virkelig ikke. Han jeg skulle kjøpe med,ville selge det til meg MED dørsider for 4000,- Så dette skal være godt mulig. Comfort interiør får man sikkert til rundt denne prisen (6000-4000). Sport,el.styring og barneseter er ikke viktig. Skjønner jo at det vil dra prisen opp betydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Til sammenlikning betalte jeg 4000kr for elektrisk justerbare komfortseter med varme, massasje og klargjøring for BMW Individual TV/DVD og komfortbakseter med skipose i grått montana skinn... Det er helt klart mulig å gjøre gode kjøp dersom man har tolmodighet, men at jeg fikk mitt interiør billig er det ingenting å si på og det tilhører desverre sjeldenheten.. Finnes det med massasje for E39 interiør?! Hvorfor fikk du dette så himla billig??! Var det mye gale med dette eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Til sammenlikning betalte jeg 4000kr for elektrisk justerbare komfortseter med varme, massasje og klargjøring for BMW Individual TV/DVD og komfortbakseter med skipose i grått montana skinn... Det er helt klart mulig å gjøre gode kjøp dersom man har tolmodighet, men at jeg fikk mitt interiør billig er det ingenting å si på og det tilhører desverre sjeldenheten.. Finnes det med massasje for E39 interiør?! Hvorfor fikk du dette så himla billig??! Var det mye gale med dette eller? Fikk det rimelig da selger ikke hadde kompetansen til å bygge det om. I tillegg tror jeg ikke selger egentlig helt var klar over hva han solgte. Setene satt i en ambassadebil og alt fungerer helt utmerket. Massasje kom som opsjon etter facelift og da med kode S455 Aktive seter. I tillegg innehar de kode S488A korsryggstøtte og S494A oppvarmbare forseter. Det skal forøvrig sies at jeg ikke fikk med dørpaneler i skinn og at det helt klart trekker prisen noe ned, men leter etter disse på bruktmarkedet og da tilkommer det vel ca. 1000-2000kr for komplette paneler - men i bunn og grunn er det jo fortsatt skambillig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Fikk det rimelig da selger ikke hadde kompetansen til å bygge det om. I tillegg tror jeg ikke selger egentlig helt var klar over hva han solgte. Setene satt i en ambassadebil og alt fungerer helt utmerket. Massasje kom som opsjon etter facelift og da med kode S455 Aktive seter. I tillegg innehar de kode S488A korsryggstøtte og S494A oppvarmbare forseter. Det skal forøvrig sies at jeg ikke fikk med dørpaneler i skinn og at det helt klart trekker prisen noe ned, men leter etter disse på bruktmarkedet og da tilkommer det vel ca. 1000-2000kr for komplette paneler - men i bunn og grunn er det jo fortsatt skambillig... Ja, jeg må si jeg er bra misunnelig på deg der. Håper bare jeg finner et snart. Men har prøvd RIMELIG lenge! Siden feb. i år, og null napp:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 http://www.bildelsbasen.se fraktt etc. fra Sverige til Norge. Det høres ikke så rimelig ut? o_O}[/quote Hmm tror jeg betalte 3000,- kr for å frakte en ¨pall med en Mazda Wankelmotor fra Molde til Fredrikstad, finner du et i Sverige så bør det ikke bli så dyrt hvis du tar det med tog, eller hvis du kjøper en skadet bil i sverige og hugger den når du får den hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Hehe, jeg solgte et interiør i grått skinn uten delt baksete ifjor vinter, det var komfortstoler med memory og nakkestøtter forberedt for dvd (skjermene var stjålet,men alt det andre lå klart) og telefonmodul i midkonsollen i baksetet for 5.000,- Skulle ha det i min egen,men siden den kun hadde varmeseter, ville det krevd en elektrisk ombygging jeg ikke turte å begynne på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Har sett flere interiør, men finner ikke disse igjen nå for øyeblikket, men jeg skal ha deg i bakhodet opeth, så skal jeg rope ut dersom jeg kommer over noen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 http://www.bildelsbasen.se fraktt etc. fra Sverige til Norge. Det høres ikke så rimelig ut? o_O}[/quote Hmm tror jeg betalte 3000,- kr for å frakte en ¨pall med en Mazda Wankelmotor fra Molde til Fredrikstad, finner du et i Sverige så bør det ikke bli så dyrt hvis du tar det med tog, eller hvis du kjøper en skadet bil i sverige og hugger den når du får den hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Har sett flere interiør, men finner ikke disse igjen nå for øyeblikket, men jeg skal ha deg i bakhodet opeth, så skal jeg rope ut dersom jeg kommer over noen! tusen takk, det må du bare gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå