opeth84 Skrevet November 20, 2010 Forfatter Share Skrevet November 20, 2010 Hei igjen,Ja, men jeg er dog usikker på om prisen ligger litt i det høyeste laget av hva du ønsker. Ring Bildesign AS på tlf. 47238418 (de har forøvirg gråe komfortstoler på lager). Er ufattelig fornøyd med service, oppfølging og priser fra deres side. Kommer garantert til å handle mye fra de i nærmeste fremtid også! Å, hvilken prisklasse ligger de på da? Takk for infoen (: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Jeg mener de ligger på en 7-8000kr komplett, men jeg er ikke sikker. Ta en telefon, veldig behjelpelige og gode priser etter min mening.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet November 26, 2010 Forfatter Share Skrevet November 26, 2010 Jeg mener de ligger på en 7-8000kr komplett, men jeg er ikke sikker. Ta en telefon, veldig behjelpelige og gode priser etter min mening.. Ok, takker og bukker (: Flere som har tips og råd? Eller noen som selger interiør(ene) jeg er på jakt etter? Hadde en selger i Ålesund som hadde interiøret jeg ville ha,men selvsagt svarer han ikke lengre.. bah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 ring trond på GS i Bud, han får tak i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 http://www.schmiedmann.no/5_serie/E39/u ... .htm#15324 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39fanatic Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 Har prøvd bra lenge å få tak i skinninteriør til min 1998 mod. E39 sedan med skipose-trekk. Dette er tydeligvis umuuulig å få tak i! Fant en i området som ville selge meg interiør, men han gir jo selvsagt ikke lyd ifra seg lengre. Og det eneste av komplette interiør jeg finner her inne, er selvsagt kun for delte bakseter! Hjelp?! Noen som vet hvor jeg kan lete for å finne dette? Setter pris på tips og hjelp. Takk på forhånd! Hallais! Jeg skal muligens bytte ut interiøret mitt, om du fremdeles vil ha. Alle seter i sort skinn. Varme i setene Ikke nedfellbar rygg bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 Meg du sikter til? Hehe.. Kan muligens skaffe noe om du ikke allerede har fått tak i? Ok, takker og bukker (:Flere som har tips og råd? Eller noen som selger interiør(ene) jeg er på jakt etter?Hadde en selger i Ålesund som hadde interiøret jeg ville ha,men selvsagt svarer han ikke lengre.. bah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå