Kristian H. Foss Skrevet September 10, 2012 Forfatter Skrevet September 10, 2012 Måtte prøve en liten vri på toppdekset. Vet ikke helt hva jeg synes ennå men... Grunnet girkassa i samme slengen. Mvh Kristian.
BMW E30 325 Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 skjønner men, er det ikke mer stress om cooperring pakninga ryker da ? må ikke topp og blokk planes igjenn ?
Kristian H. Foss Skrevet September 11, 2012 Forfatter Skrevet September 11, 2012 Jo forsåvidt så er det sant, men om man ryker et cooperpakning så er det noe som er veldig galt i forbrenninga. Man må plane toppen, blokka bør planes første gang. Mvh Kristian.
Kristian H. Foss Skrevet September 11, 2012 Forfatter Skrevet September 11, 2012 Er man dust om man lakkerer girkassa? Mvh Kristian.
H_Vatn Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 Vil ikke påstå du er dust fordi om du lakkerer kassa;) (min er lakkert mørk grå)
Pedi Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 Syns ikke det såg dust ut, bare irriterer meg at jeg ikke se gjorde det. Jeg skal mest sannsynlig bytte girkasse etterhvert - Derfor ingen lakk på min... Og det ser ikke så bra ut med alt annet lakkert..
BMW E30 325 Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 ikke dust kristian, gjennomført Vil ikke påstå du er dust fordi om du lakkerer kassa;) (min er lakkert mørk grå) volvo grå heter det
Kristian H. Foss Skrevet September 12, 2012 Forfatter Skrevet September 12, 2012 Hehe, godt å høre! Har tenkt litt på dette, om jeg lakkerer kassa så raser den fort med min flaks. Lakkerer jeg ikke så holder den sikkert lenge samtidig som den vil plage meg når den ikke ser ut i måneskinn. hehe. Men ser best ut slik, så da er jo saken grei. Mvh Kristian.
helland Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 er jo helt klart penest når alt har samme finish
Kristian H. Foss Skrevet September 12, 2012 Forfatter Skrevet September 12, 2012 er jo helt klart penest når alt har samme finish Helt enig! Mvh Kristian.
Kristian H. Foss Skrevet September 12, 2012 Forfatter Skrevet September 12, 2012 får ikke opp et jævela bilde jeg.. :/ Hmm.. Virker her.. :/ Mvh Kristian.
Evenol Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 Bildene funker her også. Syns det var en tøff "vri" på toppdekselet jeg. Greit å ikke ha noe alle andre har!
ZhilleN Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 Der kom dem ja, synes det er tøft at den er lakkert selv om man ikke ser den så ofte, blir gjennomført, og slepper og ha en sliten og stygg kasse som man irriterer seg over Vurderer og gjøre det selv på Coupen selv om det blir en isbil
|Ole| Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 Det er absolutt ikkje dumt å lakkere alt som heite understell, ikkje berre ser det bra ut men er lettere å reingjere. Er veldig kjedelig å måtte skrubbe armene kvar gang man har skrudd under der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå