Kjellsen Skrevet Oktober 8, 2012 Skrevet Oktober 8, 2012 Kjempe bra arbeid:) Jeg har hørt man skal fylle rørene med gass, for å få ordentlig gjennom sveis med TIG.
Pedi Skrevet Oktober 8, 2012 Skrevet Oktober 8, 2012 Kjempe bra arbeid:) Jeg har hørt man skal fylle rørene med gass, for å få ordentlig gjennom sveis med TIG. Populært benevnet bakgass
Pedi Skrevet Oktober 8, 2012 Skrevet Oktober 8, 2012 Utrolig strøkent bygg Kristian! Jeg digger valget ditt med M50 i E28 og plasseringen av motoren:) Bra arbeid med downpipe/WG, legg ut like detaljerte bilder av videre eksos da Hiver meg på denne kommentaren! Nice work!
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2012 Har brukt litt bakgass under trykkrør-sveisinga. Flere bilder skal bli! Løfter humøret med slike innlegg her!
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2012 I kveld fikk jeg en pakke jeg har gledet meg stort til. Gleder meg til å lage el.nett til motoren.
Haakjin Skrevet Oktober 9, 2012 Skrevet Oktober 9, 2012 Bestilte du dette på ebay? For det skal jeg gjøre sjø, men det er det sprute med helt rødboks, ikke noe alu farget. Hva måtte du ut med? Svar gjerne på PM Mvh Håkon
BMW E30 325 Skrevet Oktober 9, 2012 Skrevet Oktober 9, 2012 ser spennende ut venter på detaljert update av el-nett
Morty999 Skrevet Oktober 9, 2012 Skrevet Oktober 9, 2012 god tå se folk handle link. det funger MEGET bra, bar eå plinge på om du trenger hjelp til kobling osv kristian
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2012 Bestilte du dette på ebay? For det skal jeg gjøre sjø, men det er det sprute med helt rødboks, ikke noe alu farget. Hva måtte du ut med? Svar gjerne på PM Mvh Håkon Jeg kjøpte dette av integrale8v / ELS Tuning her på forumet, kan virkelig anbefales. Rask service og svarer utfyllende på at du måtte lure på. Han selger også Vipec, som er mye av det samme som Link.
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2012 Thanks! Skal prøve på det. Har gjort dette før du Morten..
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2012 Trenger litt hjelp med valg av farge på bilen, er ute etter en litt nøytral farge uten at den blir for kjedelig å se på. Har tenkt på følgende: Svart tett farge. Sparkling graphite. Lachsilber. Arcticusgrau metallic. Åpen for forslag! Mvh
Glema Skrevet Oktober 10, 2012 Skrevet Oktober 10, 2012 Gleder meg til denna er ferdig. Gjort mye bra arbeid her ser det ut som ^^
Evenol Skrevet Oktober 10, 2012 Skrevet Oktober 10, 2012 Ikke ta svart, det er så vanlig. Sparkling Graphite er sykt pen, så denne hadde i hvert fall jeg valgt.
joachim sørlie Skrevet Oktober 10, 2012 Skrevet Oktober 10, 2012 Husker jeg fant en fargekode på en bøs blåfarge engang, skal jeg se om jeg finner den igjen? er ikke BMW farge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå