Kvasi Skrevet Juni 7, 2013 Skrevet Juni 7, 2013 Gjort litt mer i dag, ble noen flere bilder også. Burde hatt et skikkelig kamera. Er i grunn litt vanskelig å bestemme seg for hva jeg skal se på her. Grattis med fine tall..
BB454BB Skrevet Juni 8, 2013 Skrevet Juni 8, 2013 fin fin effekt.. hadde vert kjekt å se bremsepapiret/kurven om du vil legge den ut. kordan innstilling kjører du på kammene no?
Kristian H. Foss Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Skrevet Juni 8, 2013 Kjører dobble innsugskammer, må prøve å stille de litt mindre aggressivt. Slenger ut bilde senere. Mvh
Pedi Skrevet Juni 8, 2013 Skrevet Juni 8, 2013 Film fra bremsinga. Mvh Det må være en fantastisk følelse å kunne sette bilen opp i benken og dra et heftig pull? Grattis med den følelsen, vel fortjent! Jeg gleder meg til å gjøre det samme med min egen bil på E30Meet, eneste minuset er at jeg ikke har samme snerret i eksosen min da, og ei heller halvparten av effekttalla dine
Kristian H. Foss Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Skrevet Juni 8, 2013 Takker karer! Bilen din er jo mye mer gjennomført da Pedi! Synes du har gjort alt rett med din, eksosen kan du jo bygge om litt senere. Min bråker ikke så mye som det høres ut som på film, blir nok en annen lyddemper etterhvert. Håper å få kjørt på e30meet selv om den ikke er malt innen da. Mvh
Silverboy Skrevet Juni 8, 2013 Skrevet Juni 8, 2013 Sweet Det er vel sånn ca 70whp mer enn en M20 gir ved samme trykk...
NBCustom Skrevet Juni 8, 2013 Skrevet Juni 8, 2013 Grattis med fine tall og bra arbeid. Likte særdeles godt stjerneskuta i bakgrunn! Den får du ikke gratis!
Kristian H. Foss Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Skrevet Juni 8, 2013 Har ikke testa bilen ennå, men tror den går ganske så bra nå! 600'n har vi flere av på jobben. En av de få mb jeg liker! Mvh
E28 Power Skrevet Juni 8, 2013 Skrevet Juni 8, 2013 Gratulerer! Har meget sansen for denne her Blir strøkent med litt maling på og! Thumbs up!!
Kristian H. Foss Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Skrevet Juni 8, 2013 Gratulerer! Har meget sansen for denne her Blir strøkent med litt maling på og! Thumbs up!! Hyggelig å høre! Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå