Kristian H. Foss Skrevet September 15, 2013 Forfatter Skrevet September 15, 2013 En liten teaser fra Gatebil.
Kristian Skrevet September 15, 2013 Skrevet September 15, 2013 gleder meg til å se mer! håper du fikk filmet litt sånn som vi snakket om før du dro bilen er RÅ og sjøfåren er meget god!
Kristian H. Foss Skrevet September 15, 2013 Forfatter Skrevet September 15, 2013 Det ble en del forskjellige kameravinkler, prøve litt av hvert.
ZhilleN Skrevet September 15, 2013 Skrevet September 15, 2013 Hadde vært tøft og hørt denne fra gubben med kameraet på sidelinjen
Kristian H. Foss Skrevet September 16, 2013 Forfatter Skrevet September 16, 2013 Det hadde vært morro å sett film fra sidelinja ja, men er bare flaks om jeg ser et bilde av bilen fra disse treffa. Mvh
M3 Yngve Skrevet Oktober 8, 2013 Skrevet Oktober 8, 2013 Tommel opp Når du borer blokka så mye, blir den ikke tynn og sprekker fort ?
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2013 Tommel opp Når du borer blokka så mye, blir den ikke tynn og sprekker fort ? Jeg har sett de borrer til 87mm, men da blir det nok litt i tynneste laget tror jeg. Går fint på 1,6 bar iallfall. Mvh
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 27, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2013 Hadde bilen på utstilling på Oslo motor show i helgen. Nå skal bilen settes inn for vinteren, nypolert og fin. danskiii og Pedi reagerte på dette 2
HypeTraxX Skrevet Oktober 29, 2013 Skrevet Oktober 29, 2013 Dèt er ganske så gromt. Griise kjøre bilen hele sommeren, også stille den ut strøken på bil treff helt på slutten av sesongen!
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 29, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2013 Er ganske fornøyd med det ja! Var du på messa HypeTraxX?
S. Gunstad Skrevet Oktober 30, 2013 Skrevet Oktober 30, 2013 Må si jeg diggert stuket på E28`n din!Herlig å se et så strøkent motorom og helt orginalt interiør uten hydr.-brekk og sparco ratt!!
Pedi Skrevet Oktober 30, 2013 Skrevet Oktober 30, 2013 Det er en flott bil du har! Morro å hilse på, og endelig få se bilen live. Skulle tatt meg bedre tid til å kikke og diskutere bilen din - men jeg ble stående å bable med min egen bil mesteparten av tida...
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 30, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2013 Må si jeg diggert stuket på E28`n din! Herlig å se et så strøkent motorom og helt orginalt interiør uten hydr.-brekk og sparco ratt!! Hyggelig å høre Var litt morro å sette inn orginalstolene igjen, den har faktisk et liggende hydraulisk håndbrekk montert nå, men det skjules under midtkonsollen. Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå