Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo. Vi hadde ett lite nachspiel etter treffet på frognerseteren, og da ble det snakket om en kieltur før jul. Jeg lufter det her og ser om det er noen som kunne tenke seg å være med. Ingenting er bestilt ennå, men vi ser hva vi får til.

Si ifra om du kan tenke deg å være med. Fin måte å bli litt kjent på.

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Husk at det er 23 års grense på minicruise med Kielfergen.

Helt riktig.. med mindre du har med mamma og pappa :P hihih

Spørs kanskje om det blir midt i uka eller langhelg.

Skrevet

Ikke 23 års-grense nei. Må ha med en "pappa". Jeg har vært på Kielfergen før jeg... :P

Skrevet

Ikke 23 års-grense nei. Må ha med en "pappa". Jeg har vært på Kielfergen før jeg... :P

"Som foresatt regnes voksen person i nærmeste familie som reiser i foreldres sted, og som påtar seg ansvaret for person(er) under aldersgrensen. Foresatt må være minimum 18 år eldre og registrert på samme bestilling."

http://www.colorline.no/alt_om_reisen/b ... ersgrenser

Du har vel teknisk sett rett, men ikke f... om jeg hadde tatt ansvaret for en gjeng feststemte BMW entusiaster herfra... :lol:

Skrevet

Er pappa jeg, men tror det holder med min egen datter på 4 8)

Fredrik:

Mye god mat og vin ombord, samle de som både er gamle nok til å verdsette slikt, og slippe om bord på egenhånd, på en bimmers-tur mens barna blir hjemme? :mrgreen:

Skrevet

Fredrik:

Mye god mat og vin ombord, samle de som både er gamle nok til å verdsette slikt, og slippe om bord på egenhånd, på en bimmers-tur mens barna blir hjemme? :mrgreen:

Det hadde faktisk vært veldig hyggelig. Jeg tar gjerne en drink eller to, men det skal være under siviliserte former... :)

Skrevet

Burde være rom for stor trivsel og mange interessante diskusjoner rundt bordet ihvertfall, med riktig utvalg av forumets medlemmer vel og merke :D

Skrevet

Det er jo klart at jeg som bare er 22 ikke er en del av det sofistikerte utvalget. Kos dere, gamle jævler! :lol:

Skrevet

bare husk på det at før jul er det masse julebord tider og da er det BESTANDIG fullt.. har vær på kielferja 3-4 ganger nå med jobben og de 2 siste gangene reiste vi etter jul, da er det ikke så fullt..

bare til info :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...