E30Frelst Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Men neida, blir jo bare værre og værre for hver jæv** dag som går... http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel. ... d=10017008
Hansh Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Har mer tro på julenissen enn lavere avgifter i Norge.. Uansett hvilke endringer som gjøres skal staten totalt sett ha inn minst like mye som året før, og slik vil det nok fortsette.
Sandersen Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 hytteskatt er noe jevlige greier! ikke nok med at man må skatte av de med eindomsskatt og hele dritten, men så må man jaggu skatte igjen når man skal selge det og!
Hansh Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Har du noen argumenter for hvorfor vi skal stemme FRP?
316 Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Betale mindre skatt. Mindre i avgifter på bil, alkohol, snus og mat. Holder for meg. Den ugudelige regjeringen vi har nå og har hatt i mange år er fullstendig innhabile og uten baller. Før hvert eneste valg hører jeg bestandig "Nå er jeg lei AP" etc. Men problemet er at de fleste er så feige at de stemmer trygge, gode gamle AP som har svikta dem i alle år
oddis Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Det er riktig 316.... og det er spesielt vi gutta på landet som må føle mer plikt til å stemme rett, siden vår stemme telles mer enn en stemmevelger i Oslo (!!). Sykt men sant. Veldig synd Hedmark og Oppland f.eks er store AP / SP fylker. Hadde flere kompiser som ikke stemte ved forrige valg... må si jeg ble ganske skuffet. Siden jeg vet hvilken oppfatning de har. Generelt er det også viktig å påpeke at AP i min region er MYE mer edruelige enn de sinnslidende som er representert i regjering og storting. Derfor har jeg heller ingen problemer med AP ordfører og mye AP i min hjemkommune. Faktisk er det de eneste jeg kunne tenke meg å ha. Problemet er bare at mennesker misoppfatter lokal med sentral politikk. Her gikk Frp inn for å BEHOLDE grendeskolene, noe de sentralt er helt imot. Så ting er litt snudd på hode her ute..
TommyL Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Men neida, blir jo bare værre og værre for hver jæv** dag som går...http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel. ... d=10017008 Så lenge vi har rød-grisk regjering kommer avgiftene ALDRI til å gå ned. Slik vil folk ha det siden de stemmer AP, og slik får de det. Jeg har gitt opp for lengst, og gidder ikke tenke på det mer. Før ble jeg rasende, men blodtrykket mitt har sikkert ikke godt av det, så jeg lar være Tommy
NBCustom Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Jeg kan helt seriøst ikke se EN eneste grunn til å stemme til venstre for H. Problemet er jo at alle partiene ikke er så ulike.. det blir ingen stor politisk revolusjon om de borgelige kommer i regjering.
journey Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Jeg kan helt seriøst ikke se EN eneste grunn til å stemme til venstre for H. Problemet er jo at alle partiene ikke er så ulike.. det blir ingen stor politisk revolusjon om de borgelige kommer i regjering. En liten politisk revolusjon er bedre en ingen.
Rabies Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Får starte eget parti da. BMP - bayerische motor parti... Halver bensinprisene og sett skyhøye avgifter på de HELVETES el-bilene som ALLTID ligger godt under fartsgrensa. Og se å få tannlegene inn i offentlig helsetjeneste så man slipper å betale i dyre dommer om man skulle være så uheldig å få problemer med en visdomstann f.eks.
journey Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Får starte eget parti da. BMP - bayerische motor parti... Halver bensinprisene og sett skyhøye avgifter på de HELVETES el-bilene som ALLTID ligger godt under fartsgrensa. Og se å få tannlegene inn i offentlig helsetjeneste så man slipper å betale i dyre dommer om man skulle være så uheldig å få problemer med en visdomstann f.eks. Få med bedre veier og forbud for camping biler/vogner og du har min stemme
Frode D Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Har du noen argumenter for hvorfor vi skal stemme FRP? Har du noen argumenter for hvorfor vi ikke skal stemme FRP?
oddis Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Har du noen argumenter for hvorfor vi skal stemme FRP? Fordi de tørr å si ting jeg vil at de andre partiene skal si..? Frp har også en "man høster som man sår" policy, som jeg selv lever etter. Det er ikke synd på deg om du selv har gjort deg FUBAR. Det er ihvertfall ikke MIN lommebok sitt ansvar. Tørre å være hard, men rimelig. Slutte med putene, og fram med virkeligheten. Sosialister, og den rødgrønne regjeringskolisjonen har levd i sin egen boble det siste tiåret. Det er rett og slett uansvarlig å godta at det skal bli en majoritet av sosialklienter og statsansatte i Norge, og da må man ekskludere de rød grønne umiddelbart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå