Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi blir nødt til å danne en organ med smarte hoder snart, som kan ha skikkelige møter med regjeringsfolk og forklare dem realiteten. Dinside har påpekt nå i noen år at en 5 serie med kraftig motor forurenser like mye Co2 som en Passat med OK motor - hvorfor skal BMWen likevel straffes mer?

Og nyeste generasjon Prius koster mer enn den forrige selv om den forurenser mindre. Den veier jo mer. Nå har jeg ikke artikkelen her, men en journalist spurte en i regjeringa om hvorfor det var sånn. Gjett hva svaret var????? "Den nye veier jo mer og sliter mer på veiene" HVA I HELVETE!??

Og HALLO, Torild Skogsholm var SAMFERDSELSMINISTER i Norge for en liten stund tilbake. Den kjerringa hadde ikke LAPPEN ENGANG! Det sier sitt om hvor apekattstyring dette landet har til tider.

Gjør ingen noe med apebyråkratiet snart så samler jeg selv en gjeng og marsjerer mot Stortinget en dag.

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det er mange samferdselministre som ikke har hatt lappen... Navarsete var den første på utrolig mange år. Vet ikke om Kleppa har lappen..?

Hadde skrevet en halv side ekstra i dette innlegget, men var på vei til noe lengre og mer konkret som jeg etterhvert visket bort. Hatet mitt til tåkepolitikere er grenseløs.. :?

Skrevet
Vi blir nødt til å danne en organ med smarte hoder snart, som kan ha skikkelige møter med regjeringsfolk og forklare dem realiteten. Dinside har påpekt nå i noen år at en 5 serie med kraftig motor forurenser like mye Co2 som en Passat med OK motor - hvorfor skal BMWen likevel straffes mer?

Og nyeste generasjon Prius koster mer enn den forrige selv om den forurenser mindre. Den veier jo mer. Nå har jeg ikke artikkelen her, men en journalist spurte en i regjeringa om hvorfor det var sånn. Gjett hva svaret var????? "Den nye veier jo mer og sliter mer på veiene" HVA I HELVETE!??

Og HALLO, Torild Skogsholm var SAMFERDSELSMINISTER i Norge for en liten stund tilbake. Den kjerringa hadde ikke LAPPEN ENGANG! Det sier sitt om hvor apekattstyring dette landet har til tider.

Gjør ingen noe med apebyråkratiet snart så samler jeg selv en gjeng og marsjerer mot Stortinget en dag.

Sannheten er jo at prius forurenser langt mer enn en 520d, og om man ser på utslippene som må til for å lage en pruis, så er det ca verdens minst miljøvenlige bil. Prius fungerer vel i byer der hastigheten er generelt lav, mye stopping og kø. Men i vårt langstrakte land er den bare tull. Så ja, en 520d burde få langt mer gunstige avgifter enn en prius! Tror egentlig at hele prius greiene er en motesak, omtrent som iPod f.eks..

Skrevet
Hvem vil ha en bil hvor gassen henger seg opp? Eller toyota generelt?

Åpenbart en del med tanke på hvor mange som har jugd det på seg ...

Skrevet
sett skyhøye avgifter på de HELVETES el-bilene som ALLTID ligger godt under fartsgrensa.

Slik tankegang som dette forstår jeg ikke. Det må da være bedre at de som ikke bryr seg om biler benytter seg av el-biler og derfor ikke bruker enda mer bensin og forurenser mer enn nødvendig?

Skrevet

Det neste nå er innføring av betal parkering i alle gater i oslo 300 kr pr måned . Bare se hvor mange el bil p plasser det er blitt i oslo .

Men det redder jo verden så da blir alt bra.

Skrevet
sett skyhøye avgifter på de HELVETES el-bilene som ALLTID ligger godt under fartsgrensa.

Slik tankegang som dette forstår jeg ikke. Det må da være bedre at de som ikke bryr seg om biler benytter seg av el-biler og derfor ikke bruker enda mer bensin og forurenser mer enn nødvendig?

Norge og billistene generelt er et piss i havet i det store løpet.

Poenget er: Bil vil aldri bli billigere uansett om 80% av den norske befolkningen kjører elbil. De bare skviser ut de resterende fosile bilistene.

Skrevet
Det

Hadde skrevet en halv side ekstra i dette innlegget, men var på vei til noe lengre og mer konkret som jeg etterhvert visket bort. Hatet mitt til tåkepolitikere er grenseløs.. :?

Helt enig! Kunne skrevet bok om hva jeg synes om den Norske regjering og dems "løsninger" Så hver gang det bli snakk om politikk så holder jeg meg så kort som mulig! Samme som å diskutere politikk med andre, det er bare nytteløst og fører bare til voldsome diskusjoner, uvennskap, bråk og spetakkel! Så uansett hvor gode motargumenter man har så holder jeg kjeft!

Jeg vet kun at jeg er en Nordmann som betaler i huger og lass med skatt på bil, bensin, eiendom og penga jeg jobber og sliter for! For så å bli belønnet med enda dyrere biler, bensin, eiendomsskatt osv av visse idioter med navn Jens og Sigbjørn! God gammaldags juling skulle de hatt :evil:

Se bare på denne galskapen her:

http://www.tv2underholdning.no/broom/fr ... 08233.html

Skrevet

Norge og billistene generelt er et piss i havet i det store løpet.

Om du kun tenker på global oppvarming, så ja. Lokal forrunsing er derimot en helt annen sak.

Spesielt i den tiden vi går frem mot nå er dette et stort problem. Jeg ser ikke hvorfor vi skal "tvinge" folk som vil kjøre el-bil, til å forrunse eller bruke bensin/diesel uansett hvor liten påvirkning det har.

Skrevet
Veel, vi er alle sammen her inne med på å bestemme dette. Det er du, meg, Ola Dunk og Kari Stut som har valg de rød-griske.. Og dette gjentar seg gang på gang. Alle sitter og er forbanna på nye skatter og avgifter, men når valget kommer, så stemmer dem samme greiene."HALLOOOO, sa du ikke netopp at du var dritt lei av nye teite avgifter?". En ting har jeg enorm respekt for, og det er skatten vi betaler, helt greit at vi betaler skatt. Men det er di forbanna tulle avgiftene vi har på ALT. Piggdekkavgift, bomavgift, veiavgift, bensinavgift, forurensningsavgift, avgift avgift og atter avgift. HELDIGVIS, så ser jeg at partiet jeg liker, får mer og mer oppsluttning, og jeg bare håper at det fortsetter slik, sånn at vi kan få et lite bytte her snart. Og få en slutt på dette. Og alle dere forbanna sosialister som sitter der og mååper av meg nå, spar meg. Jeg har diskutert med nok av dere.
Skrevet

Heldigvis, og takk og lov har vi en transportnæring som vet å rive i snora når ting virkelig eskalerer. 25kr/literen .... NO way i de nærmeste 2 årene.

Det er også bare et tidsspørsmål når de rød grønne tipper helt over og velter lasset og ryker på trynet ut av regjeringskontorene. De siste to valgene har vært borgelig flertall i form av stemmer , men pga av valglover fra et annet århundre hadde det lite å si. Sannheten er jo at det er fler nordmenn som ønsker borgelig regjering enn rød-grønn i Norge de siste 5 årene (!)

SV er også snart en saga blott, takk og lov. Da de ryker under sperregrensen har jeg og to kompiser avtalt og ta en helvetes feiring :bmw:

Skal iallefall kjøre med anti rød grønn regjering sticker på bakruta hele neste valg år. Vet om mange som skal gjøre det samme. Kunne sikkert solgt slike i hopetall på f.eks Gatebiltreff.

Skrevet

"nei, arbeidsledigheten går opp og vi mister arbeidsplassene, pensjonistene får det mye verre med de blå!"

"Jeg har alltid stemt på AP" derfor skal jeg stemme på dem..

LOL

arbeidsledigheten har aldri vært høgere enn nå, pensjonistene beskattes og avgifter innføres..

Heia AP! avgiftspartiet..

Skrevet

Det beste jeg hørte var fra mitt lokale NRK distriktssending før valget i fjor. De intervjuet en industriarbeider i slutten av 20 årene på et lokalt sagbruk. "Hva skal du stemme", spurte reporteren. "- Nei...dæ blir vel AP, sea jeg er arbeider. Politikk er så slitsamt, ærker ikke å bri meg mer".

Hadde lyst å dra ned på fabrikken asap og sende han gjennom høvelmaskinen (siden jeg også kjenner denne tosken, og vi har snakket om det siden, for å si det slik... )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...