Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gikk heldigvis greit. men skjønner ikke hvordan de får det til, må nesten ha lekt seg

Greit og greit. Han knakk hvist nakket 2 plasser, men han ble ikke lam. Han er vist kommet hjem ifra sykehuset også og kan gå. Han hadde flaks.

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Gikk heldigvis greit. men skjønner ikke hvordan de får det til, må nesten ha lekt seg

Greit og greit. Han knakk hvist nakket 2 plasser, men han ble ikke lam. Han er vist kommet hjem ifra sykehuset også og kan gå. Han hadde flaks.

såpass ja. bra det gikk godt!

Skrevet

Uten tvil at han der har hatt englevakt.

Jeg reagerer mest på at bilen har upolstret bur og tilsynelatende orginale fremstoler. Uten hjelm er det der en dødsfelle som han med nød og neppe slapp unna. Lavtmontert bøttesete og firepunkt burde vært obligatorisk når man ratter rundt i noe sånn :(

Skrevet

Jeg reagerer mest på at bilen har upolstret bur og tilsynelatende orginale fremstoler. Uten hjelm er det der en dødsfelle som han med nød og neppe slapp unna. Lavtmontert bøttesete og firepunkt burde vært obligatorisk når man ratter rundt i noe sånn :(

Enig i den! Skal ikke så harde smellen til hvis du skaller i ett 50mm stålrør :| Polstring er vel påbudt i alle motorsporter med bilbur....

Skrevet

Så er det noen som har bur fordi de har behov for det, men andre har bur fordi det er "tøft". Selvfølgelig enig med deg her... Kjempeflaks! :shock:

Skrevet

Så er det noen som har bur fordi de har behov for det, men andre har bur fordi det er "tøft". Selvfølgelig enig med deg her... Kjempeflaks! :shock:

Hmm, det er jo en bedriftside det der :D Bur i lakkert plast! Blir sikkert TUV godkjent og :=)

Skrevet

hvis detta er den bakken jeg tror det er, så har jeg selv opplevd skrens der ved pen kjøring.

kan nevne at jeg har med meg en guttunge på 9 månder så snakk om noe som helst provosering eller unødvending gassing er det ikke !

Skrevet
hvis detta er den bakken jeg tror det er, så har jeg selv opplevd skrens der ved pen kjøring.

kan nevne at jeg har med meg en guttunge på 9 månder så snakk om noe som helst provosering eller unødvending gassing er det ikke !

Alle kan få sleng. men vil påstå at den veien ikk er noe værre en noe annet.

Skrevet

Hvis det er den bakken jeg tror det er som er en lang oppoverbakke med dobbelfelt hvor lastebiler krabber opp, så vil jeg tro at de legges igjen noe dieselrester på asfalten. Dette gjør det jo litt glattere enn normalt.

Skrevet
Hvis det er den bakken jeg tror det er som er en lang oppoverbakke med dobbelfelt hvor lastebiler krabber opp, så vil jeg tro at de legges igjen noe dieselrester på asfalten. Dette gjør det jo litt glattere enn normalt.

Nja jo mange som sier dette. men jeg kjører der 2-4 ganger værdag ,og før ulykkene som just har vært. har jeg alltid dradd forbi biler og lastebiler opp der

Skrevet

En kollega av meg fikk plutselig sleng på bilen i sommerferien, det endte i motgående kjørebane rett i fronten på bilen i mot. Han skjønte ikke bæret av hva som skjedde, men det var IKKE grisekjøring. Så det er fult mulig, dersom det for eks har vært oljesøl eller noe lignende...

Skrevet

mulig det, men det sier vel litt når det er bevilga en krisepakke for og fikse på strekninga i statsbudsjettet

Skrevet

mulig det, men det sier vel litt når det er bevilga en krisepakke for og fikse på strekninga i statsbudsjettet

di gjøkura som sitter å deler ut statsbudsjettet har ikke peiling! Midtdeler er tingen her! så kunne di brukt penga en plass hvor dem VIRKELIG trenger dem til bedre veier! bare noen mil lenger vest for ulykkestedet er det ikke engang gul midtstripe!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...