Litjhaug Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Dette blir gromt Skal stikke innom en dag å se på den Det er bare å komme det vettø Ketil... gøy å vise fram stas`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 det er din plikt å holde oss oppdatert denne vil/skal/må jeg se oppbygginga av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Fikk prøvd på mtech2 plasten i dag... tok den røde til hengeren så får jeg det sorte sette på bilen Å så har jeg fått hentet fangerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Bra å høre at folk er interisert i det jeg holder på med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegah Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 skikkelig tøft ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Artig bygg! Moro å se at noen gjør noe annet enn alle andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Feeet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Artig bygg! Moro å se at noen gjør noe annet enn alle andre Arti med litt spesie ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Jeg har 2 sett sorte mtech2 sidesjørt om du skulle være intrisert i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 tror jeg lager selv i stål.... blir ikke så lange disse vettø.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 tror jeg lager selv i stål.... blir ikke så lange disse vettø.... Ikke dumt det, blir kansje litt dyrt å kjøpe orginale får å sage de i to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Det har du rett i.... blir vel dyrt nok lell dette prosjekte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Blir rått men har du planer om å få det godkjent? håper det! men hvordan får man godkjent slik når man fabrikerer det meste selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå