Gå til innhold

BMW M3 1993. S50B30 turboprosjekt?

Olaandref
 Share

Anbefalte innlegg

Fornøyd med det du? :)

Må vel bygges om litt da for å få plass. Hvordan ble vinkelen fra grenrøret og ut mot wg etter du bygget det om? Må vel stå litt på skrå for å få mest mulig trykk inn mot wg og ikke mot turbo?

Ja må sei da:)

Bildene ligger på PC heime, så kan sende deg nokre bilder frå korleis eg gjorde det når eg kjem heim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

På tide med litt oppdatering her kanskje.

Handlet inn litt smådeler til bilen, gul folie til frontlyktene, fallt litt for gule lykter bak glasset.

Røde baklykter med sort blinklys i stedet for hvitt..

Shortshift fra GS performance pluss harde gearkasseoppheng fra GS..

Carbon frontleppe, bygger litt mer ned enn den originale.

Nye taklister eller "takrenner".

Skal til lakking hos Automote i slutten av April er planen, blir nok litt valsing i tillegg, pluss at jeg vurderer å lakke taket sort, over mellom front og bakrute, stolper blå som resten. Da blir det i såfall Carbon panser og csl bakluke.

Så blir det å få hentet smidd innmat fra Joachim :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

På tide du kjeme me litt bilde av din no dagen ;)

Bare så synd kvaliteten på lakken er så som så, kanten er allerede stygg. Får satse på originale BBS LM neste gang :)

Skår i gleden at den er ripet opp på begge sider av en luring.. Men den skal lakkes snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 3 weeks later...

Hei :)

Nei, her har det vert lite fremdrift, mye jobb, terassebygging og carport på gang så det blir ikke gjort så mye mer før til vinteren, kjøper inn litt deler i blant så delelageret vokser :) Men har bestemt meg for at denne blir kun for show, original norsk M3 er litt for fint til å ødelegge med turbomotor så da blir det å hente en tysk bil etterhvert, M3 3.0 siden det er det jeg har deler til :) Takk for det Arne! Blir lakkert i samme farge i vinter og da blir det originale BBS LM eller OZ Futura eller OZ Mito :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har problemer med å få godkjendt biler med senk der det er montert justerbare camberstag foresten?? Sliter med biltilsynet, krever TUV papir på stagene for å godkjenne Bilstein coilover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...