Nupen1 Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Fornøyd med det du? Må vel bygges om litt da for å få plass. Hvordan ble vinkelen fra grenrøret og ut mot wg etter du bygget det om? Må vel stå litt på skrå for å få mest mulig trykk inn mot wg og ikke mot turbo? Ja må sei da:) Bildene ligger på PC heime, så kan sende deg nokre bilder frå korleis eg gjorde det når eg kjem heim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Kan bygge rustfritt grenrør til deg med originale s50 grenrørsflenser på hvis du vil. Har et sett med flenser liggende som jeg kappa av grenrøret på motoren jeg hadde. Koster såklart litt da men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 Høres bra ut Nupen Du får sende meg en pm med pris Joachim Bygd mange grenrør eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Nei, ikke så mange. Men har tig'et mye rustrfritt og alu, så resultatet blir bra. Kan sende deg bilder hvis det blir aktuellt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 Tenker litt på å handle inn kammer men har lite peiling på dette.. Hvilke kammer bør jeg satse på for å kunne ha en kjørbar motor som drar fra relativt lavt turtall ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2011 På tide med litt oppdatering her kanskje. Handlet inn litt smådeler til bilen, gul folie til frontlyktene, fallt litt for gule lykter bak glasset. Røde baklykter med sort blinklys i stedet for hvitt.. Shortshift fra GS performance pluss harde gearkasseoppheng fra GS.. Carbon frontleppe, bygger litt mer ned enn den originale. Nye taklister eller "takrenner". Skal til lakking hos Automote i slutten av April er planen, blir nok litt valsing i tillegg, pluss at jeg vurderer å lakke taket sort, over mellom front og bakrute, stolper blå som resten. Da blir det i såfall Carbon panser og csl bakluke. Så blir det å få hentet smidd innmat fra Joachim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 Første vårdagen på sunnmøre måtte feires med bilvask og litt bilder Ser frem til å få på skilt igjen nå og sommer.. Et par av bildene fra i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Ditta e rette sorten Ola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Blei kanon med dei felgane!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Nå fikk jeg lyst på de felgene igjen!! Deilig bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 På tide du kjeme me litt bilde av din no dagen Bare så synd kvaliteten på lakken er så som så, kanten er allerede stygg. Får satse på originale BBS LM neste gang Skår i gleden at den er ripet opp på begge sider av en luring.. Men den skal lakkes snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Skjer da noko her om dagen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Nydelig bil. Og de felgene der er jo som skapt for den bilen/fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Juni 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2011 Hei Nei, her har det vert lite fremdrift, mye jobb, terassebygging og carport på gang så det blir ikke gjort så mye mer før til vinteren, kjøper inn litt deler i blant så delelageret vokser Men har bestemt meg for at denne blir kun for show, original norsk M3 er litt for fint til å ødelegge med turbomotor så da blir det å hente en tysk bil etterhvert, M3 3.0 siden det er det jeg har deler til Takk for det Arne! Blir lakkert i samme farge i vinter og da blir det originale BBS LM eller OZ Futura eller OZ Mito Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Juni 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2011 Noen som har problemer med å få godkjendt biler med senk der det er montert justerbare camberstag foresten?? Sliter med biltilsynet, krever TUV papir på stagene for å godkjenne Bilstein coilover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå