Tiseth! Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Skrevet Mars 15, 2011 Noen som vet om stabstaget foran på e36 med sekser er annerledes enn på 318is? Bunnpanna mi hviler nemlig på stabstaget.. Prøvde å legge på 10mm spacere på motorfestene, men det hjalp ikke stort
hardrocxsludge Skrevet Mars 18, 2011 Skrevet Mars 18, 2011 Hvilket stabstag har du ? Det som har kyllingben til demperene eller det som har kyllingben ned til bærearmen ? Alle 318 IS skal ha likt understell som 320 etter hva jeg vet, og alle e36 fra 318 IS og fram til 328 skal ha samme framstilling og bremser . Så utifra det jeg kan skjønne så er det noe galt med staget ditt for skal jo ikke ligge an . Men ville nok prøvemontert et nytt et jeg, og ikke space motorlabber Lykke til videre Har selv kjøpt meg en 318 IS som det kommer m50b25 oppi
Tiseth! Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Skrevet Mars 18, 2011 Hvilket stabstag har du ?Det som har kyllingben til demperene eller det som har kyllingben ned til bærearmen ? Alle 318 IS skal ha likt understell som 320 etter hva jeg vet, og alle e36 fra 318 IS og fram til 328 skal ha samme framstilling og bremser . Så utifra det jeg kan skjønne så er det noe galt med staget ditt for skal jo ikke ligge an . Men ville nok prøvemontert et nytt et jeg, og ikke space motorlabber Lykke til videre Har selv kjøpt meg en 318 IS som det kommer m50b25 oppi nice! ja får i stag fra en kompis, så satser på at det blir bedre da. funka dårlig med spacere Lykke til med prosjektet ditt!
Tiseth! Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Skrevet Mai 17, 2011 Har vært dårlig med å oppdatere her, skal prøv å få tatt litt bilder og sånt. Bilen skal slipes ned til helga og leveres til lakk!
Tiseth! Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Skrevet Mai 20, 2011 Har nå begynnt å gjort klar bimmern til lakk, skal slipes i morgen, så da kommer det flere bilder Har hevet den og fått på gromfelgene! Sveisa litt rust i kanalen, var ganske stort hull fått sveisa og satt på nye eksosen også satt på carbonemblem på rattet, har matchende til bakluke og panser! Bestemte meg for å sette i orginale trekk baki, syns det ble litt jalla med høytalerne.. og ja, det er veldig skittent inni bilen! vasking tar jeg helt til slutt, når bilen er ferdig. Og til slutt, så har jeg bestemt meg for å ta av M3 GT vingen, syns den fikk et fint stuk uten den. Vingen selges, så bare ta kontakt om du er interesert i den!
Tiseth! Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Skrevet Mai 20, 2011 Dube flink! hæ? tar det som et komplimang jeg
Glema Skrevet Mai 20, 2011 Skrevet Mai 20, 2011 Skikkeli bra prosjekt detta her. Gleder meg til ferdig resultat
Tiseth! Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Skrevet Mai 20, 2011 Skikkeli bra prosjekt detta her. Gleder meg til ferdig resultat Takktakk, jeg gleder meg vertfall!
Tiseth! Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Skrevet Mai 21, 2011 Noen som har ett ekstra ledningsnett til grøftlys? kun fra hovedlykter og ned?
Tiseth! Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Skrevet Mai 21, 2011 Dube flink! Rettelse" du er flink":D åja, jo takk
Tiseth! Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Skrevet Mai 21, 2011 Da har jeg fått slipt ned bilen og spakla den. Mangler bare å slipe alle kanter osv får hånd, bittelitt sliping på spakkelet igjen, ellers er det kun grunning som gjennstår! Har også fått valsa buene bak. Sveisa igjen etter vingen! Onkel i full gang med å slipe! spakla hullene etter vingen. Tjuvtriks for å slippe å ta ut pakningene, stapper i kabler, så blir pakningene bretta opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå