bcRichard Skrevet Juli 17, 2011 Skrevet Juli 17, 2011 Hvorfor har du på drittolje, for så å bytte til bra olje?
Tiseth! Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Skrevet Juli 17, 2011 Hvorfor har du på drittolje, for så å bytte til bra olje? For å skylle gjennom motoren for dritt, den har trossalt stått 3-4år
haybimmsen Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 okei, så du mener det ikke blir bra om jeg kjøper slikens?hva bruker du til å farge opp igjen skinn da? vet ikke, men snakka med en som hadde prøvd det og han sa det ikke ble bra sjekk ut dynamixdyes.com heisann, sir d igjen, du har fått bra til denne her... men den linken du sendte funka ikke, har nemlig fått tak i skinninteriør men er litt slitt.. takker på fårhånd:))
haybimmsen Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 unkyld for e plaga deg, d e noe som hete google tydeligvisXD fant linken:P
Venum Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 Håper alt går bra nå ja, kan jo alltids være en jævel til BT.. Men det dugger veldig i frontlyktene når jeg kjører, helt nye lykter, hva skal jeg gjøre? Bare å åpne litt på den "koppen" som sitter bakpå lyktene, den du må åpne for å skifte pærer. Ha litt glipe der og kjøre ei stund med det. Da lufter du fort ut duggen.
Tiseth! Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Skrevet Juli 27, 2011 Håper alt går bra nå ja, kan jo alltids være en jævel til BT.. Men det dugger veldig i frontlyktene når jeg kjører, helt nye lykter, hva skal jeg gjøre? Bare å åpne litt på den "koppen" som sitter bakpå lyktene, den du må åpne for å skifte pærer. Ha litt glipe der og kjøre ei stund med det. Da lufter du fort ut duggen. så der er fukt i lyktene da, som vil forsvinne? eller er det like greit å bare borre på et lite hull?
Tiseth! Skrevet August 18, 2011 Forfatter Skrevet August 18, 2011 Da har jeg skaffet alt av papirer og dokumentasjon, søknaden ble godkjent. så i morgen tidlig skal jeg til biltilsynet å prøve å få den godkjent!
haybimmsen Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 Da har jeg skaffet alt av papirer og dokumentasjon, søknaden ble godkjent. så i morgen tidlig skal jeg til biltilsynet å prøve å få den godkjent! Gratulerer flott jobba:D Lurer på ka papirer å dokumteasjon som må skrives å slikt, å hva skal det stå på søknaden? Kan du gi meg ett skikkelig svar på det? føle e aldri Skjønna heilt ka som skal være med:o Lykke til med visninga!
Tiseth! Skrevet August 19, 2011 Forfatter Skrevet August 19, 2011 kan fortelle litt om det senere! Men bilen ble godkjent! så nå er den registrert med fire sitteplasser, 325i motor, justerbar senk og supersprint eksos på vei hjem fra visning fikk jeg 6500 i bot og 6 prikker.. var en grei fyr, kunne egentlig tatt førerkortet mitt.
Glema Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Hvor stor fart hadde du ? Gratulere med godkjenninga
Tiseth! Skrevet August 19, 2011 Forfatter Skrevet August 19, 2011 Hvor stor fart hadde du ?Gratulere med godkjenninga Takker, heheh, det tror jeg ikke vi trenger å ta her, men kunne nok ha blitt spikring av paller ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå