Gå til innhold

BMW E36 Coupe 325i | Nye bilder siste side!

Anbefalte innlegg

• Svar 287
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Skrevet
okei, så du mener det ikke blir bra om jeg kjøper slikens?:P

hva bruker du til å farge opp igjen skinn da?:P

vet ikke, men snakka med en som hadde prøvd det og han sa det ikke ble bra :P

sjekk ut dynamixdyes.com :)

heisann, sir d igjen, du har fått bra til denne her...

men den linken du sendte funka ikke, har nemlig fått tak i skinninteriør men er litt slitt..

takker på fårhånd:))

Skrevet
Håper alt går bra nå ja, kan jo alltids være en jævel til BT.. :P

Men det dugger veldig i frontlyktene når jeg kjører, helt nye lykter, hva skal jeg gjøre? :)

Bare å åpne litt på den "koppen" som sitter bakpå lyktene, den du må åpne for å skifte pærer. Ha litt glipe der og kjøre ei stund med det. Da lufter du fort ut duggen.

Skrevet
Håper alt går bra nå ja, kan jo alltids være en jævel til BT.. :P

Men det dugger veldig i frontlyktene når jeg kjører, helt nye lykter, hva skal jeg gjøre? :)

Bare å åpne litt på den "koppen" som sitter bakpå lyktene, den du må åpne for å skifte pærer. Ha litt glipe der og kjøre ei stund med det. Da lufter du fort ut duggen.

så der er fukt i lyktene da, som vil forsvinne? eller er det like greit å bare borre på et lite hull? :)

• 4 weeks later...
Skrevet

Da har jeg skaffet alt av papirer og dokumentasjon, søknaden ble godkjent. så i morgen tidlig skal jeg til biltilsynet å prøve å få den godkjent! :)

Skrevet
Da har jeg skaffet alt av papirer og dokumentasjon, søknaden ble godkjent. så i morgen tidlig skal jeg til biltilsynet å prøve å få den godkjent! :)

Gratulerer flott jobba:D

Lurer på ka papirer å dokumteasjon som må skrives å slikt, å hva skal det stå på søknaden? Kan du gi meg ett skikkelig svar på det?:P føle e aldri Skjønna heilt ka som skal være med:o

Lykke til med visninga!

Skrevet

kan fortelle litt om det senere!

Men bilen ble godkjent! :D så nå er den registrert med fire sitteplasser, 325i motor, justerbar senk og supersprint eksos :)

på vei hjem fra visning fikk jeg 6500 i bot og 6 prikker.. var en grei fyr, kunne egentlig tatt førerkortet mitt.

Skrevet
Hvor stor fart hadde du ?

Gratulere med godkjenninga :)

Takker, heheh, det tror jeg ikke vi trenger å ta her, men kunne nok ha blitt spikring av paller ja :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...