Gå til innhold

320Ci Svart m3 skinn! 129,-


325demon
 Share

Anbefalte innlegg

Hey, er fortsatt intressert i bilen din jeg. Er nåværende bud på 125 var det hva du mente med 125? Bud?. Ser du har skrevet at du kunne f.eks få broren din til å selge den for deg. Har du noen telefonnummer eventuelt jeg kunne nådd han på i forhold til å avtale salg av bilen? :) Mvh Jørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det kan jeg ordne med, skal ringe å høre om han har tid en dag jeg. Bor du i nærheten?

Ser at det med at setet ikke er kobla skremmer litt kjøpere, så vurderte å fikse dette å legge den ut på finn når jeg kommer hjem. Kan selges som den står og kan gi med kontakt informasjon til en som skal koble dette for 1000kr.

Bilen kosta 140+satt inn på verksted for å fikse alt slitt under+felger10+dyre høytalere rundt om+senking+m3interiør+div, for 13mnder siden, så 125 må jo være en god pris:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite interresse så setter ned prisen til 118 som den står, 128 i topp stand. Koble seter og oljekjøp koster meg 2000kr+litt tid da, så lønner seg jo å kjøpe sånn den står.

Har muligens en kjøper på 135, men vet hvor mange prøvekjørere det er der ute så lurer på om det er flere intereserte ved lavere pris? Bilen må bort i løpet av de få dagene jeg blir i norge. Kommer hjem 17feb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får mange dumme bytte forslag her nå. Om det skal være interresant skal den være like underpriset som denne selvfølgelig. Markedet er elendig nå, og det samme gjelder din bil.

Dette er noe av bmws peneste design etter min mening, riktige farger, sterk 6èr, kjøre komfort som en nesten ny bil. Underpriset til 1000, så løp og kjøp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...