Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tidligere lest om folk som har resettet iDrive ved å holde inne DVD-eject og CD-eject sammen med volumknappen i 30sek.

Men jeg har kun EN stk DVD/Navi/CD-inngang. Det vil si at jeg kun også har EN eject-knapp.

Hvordan kan jeg få resettet iDrive på samme måte?

Jeg har prøvd å holde inne kun eject og volumknappen uten resultat.

Skrevet

Jeg har en E61 hvor knappene på rattet ikke fungerer. Ikke lys, ingen respons, ingenting!

Og jeg har lest på flere utenlandske forum at en reset av iDrive vil utbedre dette, da andre har hatt samme problemet og fikk til ved en reset lik den jeg beskrev i første post.

Skrevet
Ta en diagnose hos ditt nermeste BMW verksted.

Det er vel litt mer naturlig at han døker hjelp her på forumet, enn å betale 1000kr for dette hos et BMW verksted...

Skrevet
Ta en diagnose hos ditt nermeste BMW verksted.

Din gnom!

Grunnen til at man har et forum er for å søke hjelp hos andre likesinnede. Tenk for et morsomt forum om alle hadde svart likt deg, for det går faktisk ann å svare akkurat hva du sier her på 90% av innleggene her inne, men folk tar seg faktisk heller tid for å hjelpe hverandre.

Du kan la være så svare mer på denne posten, da jeg heller ønsker bistand fra folk med en mer hjelpsom holdning.

Skrevet

Takk!

Vi er på rett spor her, det fungerte ikke. Men om jeg bare finner en lik manual for min versjon av iDrive (M-ASK), så vil jeg nok finne ut av det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...