Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så lenge det står Sachs, Lemförder, Febi Bilstein, Brembo og lignende på uoriginale deler kan kvaliteten like godt være den samme som originalt. BMW produserer ikke egne deler, de handler hos andre produsenter.

Skrevet

Noen som vet om noen billige i Stavanger regionen?

Blir stort sett shopping fra Danmark på meg, men har kjøpt endel hos GS når jeg trenger delene fort.

Skrevet

Grei info å få med seg når man bor i Bergen og ikke visste at de var spesielt billige (Har uansett klart meg bra med god rabatt hos Vest, og kjøpt resten fra Koed), men synes det blir feil å henge ut GS-bildeler i Topic på den måten. Burde heller nevne Bil og Dekk der, på en positiv måte siden det er dem tråden egentlig handler om.

Skrevet

Hahahaha... må nesten le, viste ikke de hadde så billige deler har kontor i samme bygning som dem!

må ta meg en tur ned.

Edit: tror faktisk jeg har rabatter der også via jobben, strålende!

Skrevet
Så lenge det står Sachs, Lemförder, Febi Bilstein, Brembo og lignende på uoriginale deler kan kvaliteten like godt være den samme som originalt. BMW produserer ikke egne deler, de handler hos andre produsenter.

LEMFÖRDER er jo dem som lager deler til bmw så om du handler en bære arm "uorginal" så er det samme produsent som lager dette. eneste som mangler er bmw nr eller bmw stempel.

smamme gjelder audi og div andre tyske merker. så kvalitet en på den varen er så lik orginal del som mulig. å når dem er produsent så tviler jeg på at den lager dårligere vare til ikke bmw butikker.

Skrevet
Grei info å få med seg når man bor i Bergen og ikke visste at de var spesielt billige (Har uansett klart meg bra med god rabatt hos Vest, og kjøpt resten fra Koed), men synes det blir feil å henge ut GS-bildeler i Topic på den måten. Burde heller nevne Bil og Dekk der, på en positiv måte siden det er dem tråden egentlig handler om.

Egentlig helt enig! - Endret

• 1 month later...
Skrevet

Jeg har jobbet en sommer hos Bil og Dekk, samt at jeg har en i familen som handler mesteparten til verkstedet derfra..

De har svært gode priser på det meste.. Men vet ikke helt hvordan det er med kvalitet og slikt. En del er samme ettermarkedsdeler som f.eks Bilxtra, Vest Bilutstyr(som er samme greien) selger og som også man kan få hos GS, men mye av delene (spes bremseskiver) er ganske simple greier. Sier ikke at det er dårlig, men tror ikke at Biltemas varer er noe bedre/verre..

Jeg blir litt irritert når folk på prinsipp ikke handler deler fra Biltema(for det høres jo ikke noe bra ut sant?) mens de kjøper gladelig superbillige kina-skiver fra Bil og Dekk..

Skrevet

Er nok riktig dette, MEN jeg irriterer meg grønn når de på radioen reklamerer for Mekonomen og at de "selvfølgelig bruker orginaldeler"...

Det ER jo "originale" slitedeler, i den forstand at de passer på bilen og mest sannsynlig er av samme kvalitet som den delen som satt på bilen fra fabrikk.. MEN når jeg hører ordet orginal så forventer jeg en del som har bilfabrikantens stempel på.

• 1 month later...
Skrevet

70% av bildelene man får hos bil og dekk er det samme som man får på gs/bmw/volvo/saab. osv.. det e bare forpakningen å navnet som e annderledes

Man kan kjøpe 4 bremseskiver hos bil og dekk for prisen av 2 hos GS.. å det e samma delen.. bare ikke prisen..

Men gs e jo konge butikken for det 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...