Jan Tore Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Jeg skjønner trådstarter litt! Det er jo idiotisk av BMW å kjøre med den teite single og ovale endestussen på alle de 4 sylindre motorene! Da kan jo alle se at man kjører "kjiping" utgaven! Hvorfor det? Og hva er så kjipt med 320? Jeg har en E92 320 og kunne ikke brydd meg mindre, enda mindre om hva andre tror og mener om bilen jeg kjører. Det er den beste bilen jeg har hatt. Hadde en E46 M3 før denne og savner den ikke et sekund engang. Savner enda mindre astronomiske driftskostnader for å være lyskrysskonge.... Tror ikke han mener at en E92 320i er kjip, for det er jo en råflott bil. Men det ser jo unektelig bedre ut med doble rør bak, enn det ovale røret som de er utstyr med originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 jeg er litt uenig, fordi det tilsier at man ikke er helt fornøyd med det man har. alle vet at 2 potter = 6 sylindret dvs 325 og opp, og en potte ja da er det 320 eller kakleverk. Så det blir litt wannabe etter min mening, men jeg er rimelig orginalpoliti og. Smiler like mye av de som kjøper kliss nye A6`er og skal være lure og kjøpe felger og dekk på sharif`s istedenfor for å spare litt laken, ser bare kebab ut etter min mening. Tenker umiddelbart at her er en kar som ikke har villet ta seg råd til/hatt råd til å kjøpe orginal S-line... Auf Fabriken oder nicht! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Tror ikke han mener at en E92 320i er kjip, for det er jo en råflott bil. Men det ser jo unektelig bedre ut med doble rør bak, enn det ovale røret som de er utstyr med originalt. Neinei! Jeg mente ikke at 320en er kjip! Det var bare et utrykk for å beskrive minste motoren i forhold til den største! E92 er noen nydelige biler, uansett hva slags motor som står i og 320I/D er absolutt ikke noen kjipe biler! Jeg mener som Jan Tore sier at det ser bare mye bedre ut med dobble rør bak i sted for ett ovalt, mange som ikke bryr seg om sånn men jeg henger meg opp i sånnt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 jeg er litt uenig, fordi det tilsier at man ikke er helt fornøyd med det man har. alle vet at 2 potter = 6 sylindret dvs 325 og opp, og en potte ja da er det 320 eller kakleverk. Så det blir litt wannabe etter min mening, men jeg er rimelig orginalpoliti og. Smiler like mye av de som kjøper kliss nye A6`er og skal være lure og kjøpe felger og dekk på sharif`s istedenfor for å spare litt laken, ser bare kebab ut etter min mening. Tenker umiddelbart at her er en kar som ikke har villet ta seg råd til/hatt råd til å kjøpe orginal S-line... Auf Fabriken oder nicht! Man kan da være vel så fornøyd med bilen, selv om man setter på doble enderør for å heve utseendet på bilen. Og det blir jo veldig feil å sammenligne det, med å sette billigfelger på en dyr bil. Og så dyrt som det er med bil i Norge, er det jo ikke rart at folk gjør endringer på bilene i ettertid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Smiler like mye av de som kjøper kliss nye A6`er og skal være lure og kjøpe felger og dekk på sharif`s istedenfor for å spare litt laken, ser bare kebab ut etter min mening. Tenker umiddelbart at her er en kar som ikke har villet ta seg råd til/hatt råd til å kjøpe orginal S-line... Auf Fabriken oder nicht! Akkurat der er jeg litt enig med deg! Derfor kjører jeg rundt på 16" orginal felger på A6en Men når vi snakker om eksos stusser så vet jo alle at Audi kjører på dobble enderør på alt unntatt 1,6 A3! Hos Auda er det enten to på venstre siden eller som på min, en på hver side! Strake rør er bensin og med nedover tilt er Diesel intil nylig da alle fikk straka vegen. Men iallfall så kunne jeg f eks på min ha fjerna 2,4 emblemet og sagt at det var en 3,2 eller 4,2 men hvorfor bløffe sånn? Foreldrene til en kompis av meg har maken bil til meg bare med 2,4 og Quattro emblem bak, det han gjorde var å bytte plass på talla og vips så "hadde" gamlingen en 4,2 Quattro! Veldig jalla og helt uten mening Men så kommer greia med BMW og f eks E60! 520en har en oval stuss, kjedelig sådan! 523, 525 og 530 har to stusser som ser mye bedre ut, men så kommer 535, 540 og 550I som også har to stusser men disse er mye større i diameter. Så der har BMW på en diskret måte klart å skille de som kjører gromt og de som kjører virkelig gromt fra hverandre Det skal de ha skryt for selv om også 520en(Og de andre 4 sylindre motorene untatt 316 og 116) hadde fortjent dobble enderør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 fins ikke noe mer harry og stygt enn 2 eller flere utløp bak på biler som ikke har v-motorer eller er utstyrt med det originalt.. mye bedre å kappe av eksosen slik at den ikke syns da, så man får clean rumpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Man kan vel heller klandre BMW,for at sånne tråder oppstår.. På E46,da BMW fremdeles puttet BMW motorer i 320'ene sine,var det naturlig å ha to rør,dog begge på venstre side. Når du kjøper deg en E9x med 2,0 bensinmotor bør du få litt applaus og en liten smekk. Det er en liten 4'er.. Uansett hvor mange rør du monterer bak,ser det bare ut som om du er redd for at tissen din er for liten når alle kan høre ellers at det IKKE er en f.eks. 335. Kjøp E36 istedenfor, mye fine,billige trimdeler til dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 (legg heller de tusenlappene du ville pisse bort på jalla eksos inn i kjøp av en E46 330i) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Her har det skjedd litt sidan sist eg var inne.. Enig med deg oyvind26, E92 320 er ingen kjip bil! STOR motor er kun vits i på bane, og kun der, der den kan bli brukt skikkelig. Evt. i lyskryss, men dette blir fort kjedelig..vokst litt ifrå sånt. Eg er strålande fornøyd med dei 170hk som motoren leverer, og hadde ikkje hatt bruk for ein hk meir, så pen som den bilen er å sjå på og så behagelig som den bilen er å kjøre! Som eg nevnte tidlig i tråden men som tydeligvis ikkje går inn hjå dei fleste som har "bidratt" i denne tråden( med unntak av eit par stykker), er at oppgraderinga til 335i-eksos ikkje går på å "late" som eg har bil med stor motor. Dette er fordi heilhetsintrykket av bilen, etter mi meining blir meir strøkent. Hadde folk tatt seg bryet med å lese første innlegget mitt to gonger, ville ein skjønt at eg ikkje ville ha diskusjon om dette er "rett eller galt" av meg.. Eg spurte klart og tydelig om kor det er best å få bytte av eksos gjort! Håper det er slutt på innlegg som ikkje omfattar dette, og til deg som ba meg putte pengane i ein rævkjørt E46 330 i staden for "jalla-eksos", du syns kanskje alt av originaldeler frå BMW er jalla du då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Hadde folk tatt seg bryet med å lese første innlegget mitt to gonger, ville ein skjønt at eg ikkje ville ha diskusjon om dette er "rett eller galt" av meg.. Eg spurte klart og tydelig om kor det er best å få bytte av eksos gjort! Håper det er slutt på innlegg som ikkje omfattar dette, og til deg som ba meg putte pengane i ein rævkjørt E46 330 i staden for "jalla-eksos", du syns kanskje alt av originaldeler frå BMW er jalla du då? Det var da fælt til skjenne prat "Lektor Tørrdal" Inn på rektors kontor... Neida! E92 er en super bil, og jeg kunne lenge klart meg med 320I men skulle jeg først spenne over 500 000 fjelldollars på en såpass entusiastisk bil som denne så hadde jeg valgt 325I. Bensin, sekser og manuell gir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Og den er "liten tiss" vitsen din..haha, ikkje alle tenker som deg og er redd for sånt veit du! Eg bryr meg nada om kva folk syns. Eg kjøpte 320'en min ny i februar 2010 og valgte denne motoren av den grunn at den har grei effekt samtidig som drivstofforbruket er bra. E36 er billig javisst, men gudbedre for ein smakløs bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Hadde folk tatt seg bryet med å lese første innlegget mitt to gonger, ville ein skjønt at eg ikkje ville ha diskusjon om dette er "rett eller galt" av meg.. Eg spurte klart og tydelig om kor det er best å få bytte av eksos gjort! Håper det er slutt på innlegg som ikkje omfattar dette, og til deg som ba meg putte pengane i ein rævkjørt E46 330 i staden for "jalla-eksos", du syns kanskje alt av originaldeler frå BMW er jalla du då? Det var da fælt til skjenne prat "Lektor Tørrdal" Inn på rektors kontor... Neida! E92 er en super bil, og jeg kunne lenge klart meg med 320I men skulle jeg først spenne over 500 000 fjelldollars på en såpass entusiastisk bil som denne så hadde jeg valgt 325I. Bensin, sekser og manuell gir Du hadde kjøpt 325i ja, og det er jo fint for deg. Hadde eg kjøpt 325 ville eg fortsatt satt på 335i eksos, fordi eg syns dette er den finaste varianten. Om eg har 170 hestar eller 220, spelar liten trille, får ikkje bruk for alle dei hestane til vanlig uansett Vurderte E92 325i sjølv og lånte ein i ei veke, men då eg fekk eit knalltilbud på ein 320 av ein eg kjenner hjå Jæger Sentrum slo eg til, har ikkje angra ein dag sidan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Og den er "liten tiss" vitsen din..haha, ikkje alle tenker som deg og er redd for sånt veit du! Eg bryr meg nada om kva folk syns. Eg kjøpte 320'en min ny i februar 2010 og valgte denne motoren av den grunn at den har grei effekt samtidig som drivstofforbruket er bra. E36 er billig javisst, men gudbedre for ein smakløs bil ! Det blir vel litt feil å sammenligne en E92 med en E36 da. Er man i markedet for en E92, vurderer man ikke akkurat E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 hvorfor klager folk på 320.. det er da en mer enn nok kurrant bil, går ikke SÅ dårlig som folk skal ha det til vel?! 318i e46 derimot, DE er trøtte.. men har ikke prøvd så mange andre 3-serier, så skal ikke uttale meg om andre 3-serier.. men 170 er jo ikke dårlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Det er nå ikke mer enn man trenger spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå