haaukland Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 Heisann. Jeg skal handle meg førstebil, og falt helt for en BMW E39. Har bestemt meg for å bruke rundt 60 000,-. Vil ha en sedan, ikke stasjonsvogn. Må være manuell. Har surfet mye på finn.no og autodb, og kommet over en del jeg har likt. Men jeg synes mange av bilene som ligger der ser ut som de er ungdomskjørt, og da har jeg en tendens til å trekke konklusjonen at de er grisekjørt. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24811186 falt jeg helt for, men jeg synes prisen var mistenkelig lav. Hva burde jeg se etter når jeg skal handle E39? Kunne dere som henger mye på finn.no og autodb linke til noen eksemplarer som ser bra ut? Er ikke så veldig optatt av felger og styling, da dette er ting jeg vil handle selv utover vinteren. Vil heller ha en pen bil, eid av modne mennesker. Håper noen tar seg tid til å svare, og evt. linke til bra E39er.
Jan Tore Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Prisen er vel heller riktig mpt. kilometerstand og motor. Jeg ville nok ha valgt automat i en slik bil. Mister fort komforten i en 5-serie med manuell.
Robin L Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 en kompis skal selge en 528 stv til 62k om jeg ikke tar helt feil. står på finn.no i kristiansund. bra teknisk stand men noe kosmetisk. men det er kongemotor i forholdt til 520. ville heller kjøpt noe sånn og montert faceliftykter, m fanger osv. en 528 vil alltid være mer poppulært. automat også i den..
goty Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 billig femmer den du linket. Ville kjørt manuell selv.
Tom K Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Automat eller manuell er vel en smakssak, jeg foretrekker automat i min 523i Touring, hadde jeg hatt en M5 så hadde jeg selvfølgelig valgt manuell
opeth84 Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Bilen du linker til, var jo pen den, men også solgt nå, står det. Jeg hadde lagt litt mer penger ut for en E39. Jeg brukte ca så mye som dette,pluss leverte inn min gamle bil til forhandler, men fikk alikevel en møkka E39. ble vanvittig skuffa,og kommer aldri til å kjøpe av de igjen. Har fikset den opp for over 20 000 nå! Så mitt råd- legg av mer penger, og gjerne litt lavere km stand. Da er det mindre fare for at du må skifte ut en del slitedeler etc.
ingard Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Prisen er vel heller riktig mpt. kilometerstand og motor.Jeg ville nok ha valgt automat i en slik bil. Mister fort komforten i en 5-serie med manuell. 2 literen er så slapp at det fort kan bli slitsomt for autokassa å velge gir på våre opp og ned veier. Jeg ville definitivt funnet en med manuell og skinn. Med manuell slipper man det plager som autokassa kan gi etterhvert.
opeth84 Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Prisen er vel heller riktig mpt. kilometerstand og motor.Jeg ville nok ha valgt automat i en slik bil. Mister fort komforten i en 5-serie med manuell. 2 literen er så slapp at det fort kan bli slitsomt for autokassa å velge gir på våre opp og ned veier. Jeg ville definitivt funnet en med manuell og skinn. Med manuell slipper man det plager som autokassa kan gi etterhvert. Kunne ikke vært mer enig. 150 hk er altfor lite når bilen veier så mye som den gjør. Med så pass gammel bil, så fungerer ikke motoren/kreftene fullt så optimal som den gjorde som ny. Merker jeg må gire godt ned dersom jeg skal opp en bakke eller kjøre forbi noen. Vanvittig slapp denne 2.0 literen. Men alt i alt, så er E39 en behagelig og god bil å kjøre. Den har god komfort,ok seter og godt stempet for støy under kjøring.
RaymondJ Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Kjøp en som er så original som mulig! Men godt utstyrt, det har du igjen for når du skal selge bilen videre. Får jeg se anonnser med powerluftfilter, blinglykter foran og bak, ettermonterte leds og neonlys, og stort stereoanlegg, da blar jeg fort videre....Ungdomskjørte biler er jeg naturlig skeptisk til. Jeg har forøvrig jobbet litt med bilelektronikk, og det første man ser etter ved feil på elektrisk, er ettermontert drit. Så skyr det som pesten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå