Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Der er jeg! Ikke tvil engang!

At det går over to dager, betyr det at de holder samme showet to ganger,eller er det happenings en hel helg? (spør forsåvidt deg,awt, da du er den med førstehåndskunnskap. ;) )

Burde bli mange fra bimmers der, vi kunne laget en greie ut av det.

Har sikret to Gold-billetter til lørdag kl. 12 selv så hadde vært gøy om noen av oss på bimmers lagde noe mer ut av det!

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg har også Gold-billetter til 12-forestillingen. :)

Ville egentlig senere på dagen, men fikk bare beskjed om det var utsolgt (...noe jeg tviler på det er).

Jeg antar at det var et visst antall billetter som var tilgjengelig for forhåndsbestilling og at jeg sikkert kunne fått til 18:00-forestillingen i morgen, menmen. :)

Skrevet
Jeg har også Gold-billetter til 12-forestillingen. :)

Ville egentlig senere på dagen, men fikk bare beskjed om det var utsolgt (...noe jeg tviler på det er).

Jeg antar at det var et visst antall billetter som var tilgjengelig for forhåndsbestilling og at jeg sikkert kunne fått til 18:00-forestillingen i morgen, menmen. :)

Kl. 15 hadde vært ideelt for min del, men kl. 12 passer egentlig ganske greit og for å gå ut og spise og ta en aldri så liten pubrunde utover kvelden 8)

Får satse på at de er mest opplagte på det første showet!

Skrevet

Man kunne jo prøvd å samlet seg litt etter showet for de som skal samme dag/tidspunkt og tatt en tur ut for de som ville det?

Er ikke helt sikker på når jeg skal for er noen venner jeg skal med som har bestillt billettene.

Skrevet

fredagen klokken 8 ble det her, bronse da ingen andre typer var ledig før sølv på siste show, så endte heller opp med raden bak (bronse) til litt billigere og litt mer passende dag.

Skrevet

Har 2 sølv-billetter på bakerste rad (210) Lørdag kl. 12.00, og 2 Sølvbilletter til høyre for scenen sett fra kartet kl. 15.00. Hvilke skal jeg benytte meg av? Kunne helst tenkt meg showet kl. 15.00, men dama sier det er dårlig utsikt derifra, selvom det blir rad 5.. Noen som veit?

• 4 weeks later...
Skrevet

Jeg fikk billetter til søndag kl.15.00, gullbilletter,ofc.

Alle de andre showene var "utsolgt" da jeg prøvde å bestille.

Noen andre bimmere som er i løypa da eller?

Skrevet

hehe.

Skal dit på alle showene, (jobbe).

Dag 1 skal jeg nok stå på innslippet og passe på alle dere at dere ikke smugler flasker, filmkamera og annet inn.

Dag 2 skal jeg jobbe på gulvet håper/tror jeg, og da blir det nok så jeg kan slå av en prat med disse gutta mellom showene og etter.

Hvis noen trenger biletter fortsatt, vet jeg om en som har 7stk til overs pr i dag.

Skrevet
Venue tbc... betyr "locations to be continued" eller sted/lokalisering bestemmes senere.

Etter 6 år i London er jeg 101% sikker på at tbc betyr to be confirmed :)

Men, vurderer å kjøpe biletter jeg også ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...