milhouse Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 For å gjøre en kort historie lang så starter jeg på begynnelsen. I dag tidligg når jeg dro på jegerprøven kurs hadde jeg relativt fin og vasket bil. Kjørte opp en bratt grus veis så bilen ble skitten bak. Det er ikke unormalt. Både før og etter kurset så sto jeg bak bilen og skiftet og irriterte meg over den skittene bakfangern. (Ja jeg er ganske GAL når det kommer til skitten bil) Videre kjørte jeg direkte fra kurset og ned til Moss for å ta fergen over til Horten for så å kjøre til m3yngve her på forumet for å hente noen deler. Jeg blir plassert i køen og sto som desidert siste mann på min rekke. De begynner da å fylle opp neste rekke og det sto en mann fra "mannskapet" bak bilen min. Etterhvert synes jeg ha ble ståend alt for nærme bilen og det så ut som han gjorde noe . Synes det var litt rart, men ha gikk litt bort. Så kom han tilbake. Hva er det han gjør tenkte jeg og lurte på om han hadde lent seg inn til bilen. Gikk ut av bilen mens han sto der og han flyttet seg kjapt noen meter bort. Når jeg kommer bak så ser jeg at han har skrevet ordet looser og "tegnet" i skitten bak på bilen. Jeg ble fly forbanna og lurte på hva faen han hadde gjort og hvorfor. Han hadde selvfølgelig ikke gjort noe. Spurte om navnet hans og det vil han ikke gi fra seg. Jeg kjefte en del mer på han og fortalte han egentlig hvilken PREMIEPIKK osv osv han var.(Egentlig unødvendig, men jeg var så sinna at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre). Jeg er ekstremt nøye når det gjelder bilen og det er faktisk ikke en eneste steinsprang på bilen. Det er ikke en Ferrari til 10 mill, men en ny 3 serie coupe som det nå mest sannsynlig står looser og litt rare tegninger på i klarlakken. Jeg ringte dama og hun lurte på hvorfor jeg var så forbanne fordi jeg sto faktisk nærmest å frådet. Jeg sto på bildekket 90% av tiden i tilfelle han var med over til den andre siden. Vet ikke om det ligger litt agrresjon inne i meg grunnet en lang uke eller om dere hadde blitt like sinna?? Samtidig hadde jeg jeg akkurat kommet fra skytebanen så hadde jo fått "skutt" fra meg Jeg snakket med en kar som sa at jeg måtte sende inn en klage. Skal jeg gidde det? Jeg har selv gjort dette på bilen til fattern når jeg var 10 år(Jeg fikk så hatten passet og det ble bare gjort en gang selv om bilen var 10 år gammel og rundbulka). Men dette var en kar på jobb som gjorde dette i sin arbeidstid med arbeidsklær på. Forresten det er jo ett alternativ til og det er at supermann fløy etter meg når jeg kjørte fra skyterbanen og direkte inn på kaia og skrev dette bak på bilen, mens han suppegjøken på kaia bare tittet på veldig nøye på skriften til supermann. Det er jo egentlig lite sannsynlig at supermann gadde og ta seg tiden til å gjøre det.
RaymondJ Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Ta kontakt med rederiet, dette er EKSTREMT uprofesjonell oppførsel av en ansatt, og selv om det ikke er sikkert at det får noe for deg å si personlig, bør ledelsen gi de/den ansatte en skikkelig oppstrammer om at slik oppførsel er totalt uakseptabel! Ta bilder av bilen, send en mail OG ring. Vær saklig, voksen og bestemt.
in2you Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Slik oppførsel hører IKKE hjemme hos ansatte og bør tas opp med ledelsen spør du meg, slikt er bare utrolig irriterende. Forstår godt at du reagerte slik du gjorde..!
Wacman Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Jeg hadde gått helt fra konseptene om det var meg. Regner med du var rimelig oscillerende forbanna du også, Andreas. Du bryr deg jo ikke om bilene dine akkurat.. Jeg ville sendt inn en skriftlig klage,med bilder og det hele, samt påpeke at vedkommende tydeligvis er uutdannet, da "Loser" skrives med èn o. Bra du ikke slo da, men fy fanken,for en taper,om han skriver sånt på en bil han garantert er misunnelig på!
Joher Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Send mail! Enkelt og greit! Utrolig mange tror det er bare å "vaske" bort. Kjenner meg veldig igjen i hvordan du reagerer! Som eg sier, "den siste idioten er ikke født"
Der Barockengel Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Hvordan skal man kunne klage på mannskapet hvis man ikke vet hvem vedkommende er? Ikke det at det bør være vanskelig for fergerederiet å finne ut hvilke matroser som var på vakt på dekk den aktuelle avgangen dersom du klager. I utgangspunktet synes jeg din historie høres for fantastisk ut til å være sann. Men - og det er et stort men: Jeg reiser endel, vel faktisk ganske mye med ferger, og etterhvert merker man at mannskapet viser forskjellig holdning overfor de reisende. Man merker også at førere av enkelte biltyper er langt mindre villige til å følge fergemannskapets dirrigering - og de som absolutt vil bestemme selv hvordan de skal stå på dekket, og som ignorerer anvisningene, kjører mistenkelig ofte todørs Audi, BMW eller Mercedes. Kan ikke akkurat si BMW utmerker seg negativt blant de tre, men utfra din historie lurer jeg litt på om du fikk unngjelde for noe andre med lignende bil hadde gjort...
M-Tech Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Helt håreisende historie!! Hadde noen gjort dette med min bil hadde jeg gått helt fra konseptene! Å jeg har langt fra noen ny E92 335. Synes reaksjonen din var alt for snill.... Skikkelig rundjuling hadde hadde han fortjent!!
milhouse Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2010 Ikke det at jeg er ute etter noe halleluja steming, men bra noen deler mitt synspunkt! @RaymondJ: er jo ikke noe å hente på det for min del, men hadde jeg hatt en ansatt som gjorde det så hadde han fått høre det. @Wacman/Erik: pass deg nå!! Jeg har høyere utdanning og la ikke merked til at looser var skrevet feil! Men min orblindhet har vi vært gjennom før!! Hadde jo lyst til å riste han, men klarte å styre meg. Uansett så synes jeg det va litt rart når jeg skrev det ned så jeg sjekke bilde av bilen. Skulle kanskje sjekket opp språk kunnskapene til slappedasken før jeg postet!! @Der Barockengel er egentlig helt enig med deg at det nesten høres for godt ut til å være sant. Er ikke spesielt våkent gjort av han. Er mørke ruter på bilen, men han så meg garantert i bilen. Tilbake til person så var det før påkjøring og jeg sa fra til en annen som så hvem det var. De har sikkert kamera der så de kan finne ut av det hvis de vil, men for normale mennesker så er det en bagatell.
Sandersen Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 det her MÅ du jo ta videre! han må bli satt på plass med alle middler, hadde klikket totalt for meg vist en idiot hadde gjort noe slikt på min.
bmwkizn Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Så utrolig lamt gjort av vedkommende. Du skulle tatt opp mobilen å tatt bilde av fyren, for så å sende det med i klagen Men hjelper lite å være etterpåklok. Jeg hadde ihvertfall gått amok på fyren hvis det hadde vert meg.
Wacman Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Holdninger blant folk i 2-dørs tyskere til tross, det er rimelig uprofesjonelt å gjøre noe sånt. Om vedkommende hadde vært borti en bil produsert etter 2000-tallet burde vedkommende visst at det riper opp klarlakken,så jeg tipper dette er gjort som en sånn liten passiv-aggressiv hevngreie av en bitter,trist taper. Klag til rederiet uansett, sånne idioter burde heller plukke søppel eller noe sånt.
hagenisse Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Skulle kanskje sjekket opp språk kunnskapene til slappedasken før jeg postet!! "Språk kunnskapene" *irritere*
Der Barockengel Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Send mail! Enkelt og greit! Nei, send brev - med frimerke og greier. Dessverre blir brev sett på som en langt mer formell henvendelse av mange, og derfor tatt opp til mer seriøs håndtering. Dersom det lar seg gjøre for rederiet å sirkle seg inn på hvem vedkommende er, er det viktig å huske at selv om man ikke kommer noen vei med denne klagen, er det sannsynlig at personer som gjør noe som dette, vil falle for fristelsen å gjøre noe lignende igjen. Og to klager fra vidt forskjellige personer vil plutselig begynne å bli lagt merke til...
Der Barockengel Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Skulle kanskje sjekket opp språk kunnskapene til slappedasken før jeg postet!! "Språk kunnskapene" *irritere* Sær skriving - også kalt ord deling.
Gunnar Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Merkelig. Forstår du ble forbanna. Burde ikke være vanskelig å finne igjen fyren, men tror nok det er best å bare fortrenge det, selv om det er rimelig hårreisende av en ansatt å kalle sin kunde for "Loser". Håper han blir erstattet av bro eller tunnel ganske fort, men så heldige er vi nok ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå