Gå til innhold

Tåpelig BMW X6 ///M-annonse på Finn

skillbill
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24830526

BMW X6 ///M med 3.0l diesel :shock:

Trodde virkelig ikke at en seriøs bilselger lagde slike annonser? At man visuelt sett bygger om en bil til en ///M-modell er forsåvidt greit, men slik "dekal/emblem-trimming" er jeg virkelig ikke fan av [-X

4-rørs eksos og andre visuelle modifikasjoner er jo ellers helt kurrant, men de ///M-emblemene kunne eieren/byggeren virkelig spart seg for, og som seriøs selger burde disse vært fjernet FØR annonsen ble lagt ut!

At dette skjer med eldre BMW-modeller er jeg fullt klar over, men på en så ny og dyr bil trodde jeg ikke det var mulig #-o

Jeg vet at sønnen til denne selgeren er/var medlem her inne, og dette er på ingen som helst måte ment som hets. Jeg ønsker bare at biler blir annonsert for det de er, ikke hva de ser ut som!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

jeg har en del M tech deler originalt på min E39 touring, så jeg er teit hvis jeg setter på et M merke jeg da ? M5 hadde vært teit men har man M utstyrt bil så har man da lov til å sette på en enslig M?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skriver....Dette er en meget spesiell bil, kansje den eneste i Norge. Den er ombygd til X6-M utvendig (ikke gitter i forskjermene)ellers helt lik en X6-M......Han selger vel bilen for hva den er da eller ?? en X6 med M look..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lættis at det er pålimt M-emblemer på de rareste steder, men utover det, er vel dette en ærlig annonse da det står 3,0d i overskriften.

Noen liker mora,andre liker dattera. Jeg syns dette er jalla dekaltrimming,men det er ikke min bil og folk får lov å like det de vil. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så mange moddepoliti her inne, kan ikke folk få gjøre det de liker med sin egen bil? Er jo tross alt DE som skal like bilen sin, ikke du. Hvis man kjøper den bilen er det ikke akkurat verdens største jobb å fjerne emblemene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så mange moddepoliti her inne, kan ikke folk få gjøre det de liker med sin egen bil? Er jo tross alt DE som skal like bilen sin, ikke du. Hvis man kjøper den bilen er det ikke akkurat verdens største jobb å fjerne emblemene.

Må si meg veldig enig her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det faktisk slik, at med X-serien til BMW, så er ///M ikke det samme som "m-sport/m-tech", det er faktisk betegnelsen på en heftig motorisert EKTE M-modell, altså X5 ///M eller i dette tilfellet en X6 ///M.

2010-bmw-x6-m-32_800x0w.jpg

Det blir det samme som merkene M3, M5 og M6. Disse merkene hører i mine øyne KUN hjemme på ekte M-biler (kanskje også de som er fullt godkjent ombygd, både utseende og motor).

På andre biler, som f.eks 1-3-5-6 serie, med full M-pakke, kan man gjerne sette på et ///M-emblem, sålenge man holder seg unna de "ekte" M-navnene nevnt over her! På X-serien blir altså ///M feil :wink:

Ellers er det en søndag, lite søvn i natt, og jeg kjeder meg 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en del M tech deler originalt på min E39 touring, så jeg er teit hvis jeg setter på et M merke jeg da ? M5 hadde vært teit men har man M utstyrt bil så har man da lov til å sette på en enslig M?

Slik du beskriver bilen din, kan du gjerne sette på en ///M eller en singel M! :)

Du sier selv at M5-merke ville vært teit, og det er nettopp det eieren av denne X6'en har gjort, satt på et merke som signaliserer at det er en ekte M-modell.

Da er jo vi faktisk enige! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...