Richie85 Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 Nydelig bil! Må bli sånn neste gang.. fornøyd med kombinasjonen 2.2l og automatgir? Innbiller meg at dette fungerer helt greit til normal kjøring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2010 den nye "2 literen" (2.2) er som natt og dag i forhold til den gamle 2 literen med automat... den er ikke akoratt noe raserbil, men fungerer helt greit. og ikke minst har den litt grommere lyd har målt forbruket litt (på kj.komp), og den ligger på ca 1.1 l.pr mil.. dette er med to langturer og noe by-kjøring. er litt i overkant av hva jeg håpet på, men så er det jo noen kg med bil motoren skal dytte også da fargen er Sterling greu... denne fargen med m-pakke har jeg leitet etter lenge når ny bil skulle kjøpes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 Så bra! Er i tankene om tilsvarende bil skjønner du.. derfor så nysgjerrig.. hehe. 1.1 er ikke så ille egentlig da, veier vel nesten 1.7tonn disse med litt utstyr.. Men mener du at det kan kanskje være like greit å finne en 525ia når man først skal finne en? Nei, må få solgt Volvoen gitt.. lyst på sånn her nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2010 jeg tror en 2.5 liter er enda mer økonomisk faktisk, da slipper motoren å "slite" sånn med vekta.. blir mer gass for å komme opp en bakke med denne motoren enn en 2.5 f.eks. men kan anbefale bilen på det sterkeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Da er vi på bølgelengde med tankegangen.. hehe! 330xi jeg hadde gikk på 0,1 pr.mil mer enn 320n jeg hadde av samme årsmodell Må først bli "kvitt" volvoen, så blir det E39 igjen Takk for svar, får ha øynene oppe etter et riktig eksemplar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 Fine bil dokker har fått roald:D like farge kombinasjonane i bilen. Men vil ha noen flere bilder:D hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2010 kåmmer flere bilder.. men nå står den på de stygge vinterfelgene ikke så mye å ta bilde av egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 jeg tror en 2.5 liter er enda mer økonomisk faktisk, da slipper motoren å "slite" sånn med vekta.. blir mer gass for å komme opp en bakke med denne motoren enn en 2.5 f.eks. men kan anbefale bilen på det sterkeste Det tror jeg nok du har rett i. Forbruket på min med manuell er i alle fall ikke avskrekkende. Havner rett i underkant av 0,75 l/mil på langkjøring, og på blandet (med mye bykjøring) ser jeg at den ligger i overkant av 0,95. Sterling grey er jo en flott farge. Var selv på jakt etter noe annet enn titansølv eller sort, og endte opp med titangrå. Riktignok uten utvendig m-pakke, men innvendig er alt på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 Fikk nye pærer til AE ringene, men dagen før så fikk jeg steinsprang i den ene tåkelykta. bestilte nye på ebay. så da skal det "superwhite" pærer som matcher ringene i dem. på bildene ser det ut som de hvite lyser kraftigere enn de egentlig gjør. lyser ca samme styrke som de gammle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Finfin touring detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet November 8, 2010 Forfatter Share Skrevet November 8, 2010 takker må bare få de nye tåkelyktene nå, og få i superwhite pærene i dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Hva er galt med de gamle tåkelyktene,selge de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet November 8, 2010 Forfatter Share Skrevet November 8, 2010 fikk en steinsprang i det høyre og knuste glasset vil ha den venstre i reserve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Desember 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2010 Da har jeg fått satt i nye tåkelykter med "superwhite" pærer som matcher ringene og xenonlysa har også bytta ut pærene i cupèn med hvite led-pærer. har bare disse bildene som jeg knipsa i garasjen.. er ikke så flink med speilreflexen, but here goes har også montert led-pærer i ryggelysa og skiltlysa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 Ble meget bra med de nye pærene. Hvor kjøpte du interiør pærene ? Og har du on oversikt over hvilken type pære som skal være hvor ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå