Gå til innhold

E39 Touring ///M-pakke. Selges :)

RoaldJ
 Share

Anbefalte innlegg

planen er å selge det ene settet ja... men må pusse alle 4 felgene først, har bare tatt framfelgene nå.

jeg fjernet klarlakken med Duxola lakk/malingsfjerner. så våtslipte jeg irringa og resten av kanten først med 800 papir, så med 1200. burde kansje tatt en runde med 2000 også, men hadde ikke dette tilgjengelig. så polerte jeg med AutoGlym sin Metal Polish (ikke autosol)

Jeg brukte poleringsmaskin, men tror det kan bli bedre å ha felgene på bilen å bruke bilen til å rotere de med å heller holde voks og klut inntil felgen. (husk å ikke ha for stor hastighet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 months later...

aah.. ja, er ikke så mye å oppdatere egentligt.. får se om jeg roter frem felgene nå i vinter å fortsetter på dem.

skulle hatt meg en skikkelig poleringspute som kommer til helt inn mot eikene på felgene.

Kommer vel en ny tråd om en ny bil jeg har kjøpt snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Klarte ikke å vente lenger. Siden bilen fikk årets første grundige vask, så måtte legge på sommerhjul idag.

Siden forje sommer var den første med Rondell felgene var jeg ikke helt fornøyd med innpresset foran, så jeg satt på noen 13mm spacere.

Så nå går felgene "kant i kant" med hjulbuen både foran og bak :) Bilde er før jeg har kjørt etter å ha jekka opp bilen, så er litt feil på bilde.

IMAG1945.jpg

IMAG1946.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er faktisk ikke sikker på ET på fram-felgene mine. lærlingen på jobb har like felger. også han satt på like spacere men fikk ikke felgene så langt ut.. er det mulig at de kom med forskjellig ET på 8.5 felgene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...