RoaldJ Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2011 planen er å selge det ene settet ja... men må pusse alle 4 felgene først, har bare tatt framfelgene nå. jeg fjernet klarlakken med Duxola lakk/malingsfjerner. så våtslipte jeg irringa og resten av kanten først med 800 papir, så med 1200. burde kansje tatt en runde med 2000 også, men hadde ikke dette tilgjengelig. så polerte jeg med AutoGlym sin Metal Polish (ikke autosol) Jeg brukte poleringsmaskin, men tror det kan bli bedre å ha felgene på bilen å bruke bilen til å rotere de med å heller holde voks og klut inntil felgen. (husk å ikke ha for stor hastighet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 Jeg kan kjøpe den før du pusse dem opp ;) Pris på dem da?? helst uten dekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2011 er allerede påbegynt oppussinga, så kan likegreit gjøre meg ferdig.. og felgene selges ikke uten dekk desverre. prisen må eg nesten se når de er ferdige.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 oki.. Blir det over 6000 og når er dem ferdig?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2011 de er nok verdt såpass ja.. minst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 oki.. trenger egentli felger innen helgen skjønner du solgt mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2011 oki... de blir uansett ikke solgt før helga, dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergkvist Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Fine bil;-) dårlig me oppdatering her:p har du fortsatt det rondell sette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2011 aah.. ja, er ikke så mye å oppdatere egentligt.. får se om jeg roter frem felgene nå i vinter å fortsetter på dem. skulle hatt meg en skikkelig poleringspute som kommer til helt inn mot eikene på felgene. Kommer vel en ny tråd om en ny bil jeg har kjøpt snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergkvist Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Ny bil igjen?? solgt e36 touringen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 gjorde det der på mim felger en gang mye jobb da en fysiskt fjerne heile lakken men klar lakken kom lett.med vanlig malings fjerner fra lokale maling sjappa men va sort i mellom spilene så eg og fjernet å på bak siden det tok tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2012 Klarte ikke å vente lenger. Siden bilen fikk årets første grundige vask, så måtte legge på sommerhjul idag. Siden forje sommer var den første med Rondell felgene var jeg ikke helt fornøyd med innpresset foran, så jeg satt på noen 13mm spacere. Så nå går felgene "kant i kant" med hjulbuen både foran og bak Bilde er før jeg har kjørt etter å ha jekka opp bilen, så er litt feil på bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Hvordan i alle dager kan dine med 8,5 ET13 være så langt ute med 13mm spacer når mine er såvidt kant i kant med 20mm spacer og 8,5" ET12? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Da må det være noe galt med felgene dine Mikael, for om jeg spacer mine 10mm står de nesten kant i kant med hjulbuen. 18x8,5 ET13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 jeg er faktisk ikke sikker på ET på fram-felgene mine. lærlingen på jobb har like felger. også han satt på like spacere men fikk ikke felgene så langt ut.. er det mulig at de kom med forskjellig ET på 8.5 felgene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå