Gjest Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Hadde samme lykter på min e39 535i og det ser kjempe fint ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Ja må jo si meg enig i at de ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 har fått gjort litt ting med bilen Fått tak i m-fanger og tåkelys hos en kompis(Maloi) og montert hvite parkpærer i angeleyes..har også fått tak i HB4 Xenonkit til tåkelys(ikke montert enda) Fangeren fikk jeg billig, da det er masse arbeid for å få den fin så fant ut at jeg skal bruke denne som en "vinterfanger" og så kjøpe ny til sommeren og ja, bilen er EKSTREMT skitten! og fangeren ren og pen litt skit på lyktene også ikke rart jeg har dårlig lys fortiden skal ta å vaskebilen i morgen og ta noen skikkelige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Salt og dritt som er på bilen ? De har vel gått amok med saltet når det var is i forrige uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Har du noen bilder fra når du lakket støtfangern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Få opp flere bilder! så bra ut med fangeren der, hvordan er skadene på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 Salt og dritt som er på bilen ? De har vel gått amok med saltet når det var is i forrige uke ja, er fult av dritt..de går helt amok her i tromsø men bilen er ren og pen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 Har du noen bilder fra når du lakket støtfangern? tror ikke du vil se de morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 Få opp flere bilder! så bra ut med fangeren der, hvordan er skadene på den? kommer muligens idag! bilen er nå vasket og pen er mye tull på den..Jallareprasjoner med sparkel osv. Men som sagt så blir det ny fanger til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 skjedd lite her i det siste.. noen bilder: Xenon i grøftelysan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegah Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 bra 8000k ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 er nokk 6000k.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 6000k ser bestandi blåar ut på bilda syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Hvor kjøpte du kabler for ombygging til facelift-lyktene? trenger noen sånne jeg også snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 Hvor kjøpte du kabler for ombygging til facelift-lyktene? trenger noen sånne jeg også snart! kjøpte på Trondsen Bil Tromsø/BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå