tonyku Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Overlevde bilen på Aspelund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2011 Overlevde bilen på Aspelund? Joda, gikk bare fint der men var litt for glatt for mine dekk kan jo slenge ut noen bilder meg bakerst her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Er "stoner" her på forumet som kjører 320 framfor deg der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Håpe ikke felgan mine lå baki når du va ute på banen . . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoner Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 bra bilder glema har oss på video når det øverste bilde ble tatt, ser jævli bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Ligger en god del bilder fra banekjøringa her : http://www.facebook.com/album.php?aid=2 ... =668317476 Tar meg den friheit til å legge ut noen her Nordnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Steike du e flink med kamera glema! Om du har lyst til å legge inn bilda med full oppløsning i tråden om 325'n min så blir det tatt imot med stor takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Flink... hmm jaja det va no å en måte å sei det på, kjøpte nettopp kamera så e heilt i begynner fasen enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Flink... hmm jaja det va no å en måte å sei det på, kjøpte nettopp kamera så e heilt i begynner fasen enda. Ser mange andre som knipsa bilda der oppe med speilrefleks har fått veldig mørke å dystre bilda, mens dine va lys å flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Får vel bare si takk da Har lagt ut noen bilder i tråden din og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Film fra helga : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2011 flotte Bilder Glema Aiai, Flau den der snurrn jeg hadde men var nu den eneste gangen jeg snurret også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2011 Har fått meg et problem! Speedometret og hele skiten sluttet å virke i Lunsjen idag..Verken Speedo,turteller,bensin,temp eller tripteller fungerer Noen som har vært borti dette før? Speedometret som har tatt kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 har du xenon på bilen da? ettermontert? en kompis sin a3 skjedde det samme på, prøv å koble fra plussen på batteriet og la den være av litt, så kobler du på og ser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Er det ikke minusen som skal kobles av da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå