Tzunami Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 hmm... jeg koblet av plussen iallefall, det jeg tenkte meg til og leste meg til på o'store internett men skal vel funke begge deler vil jeg tro? du kobler iallefall fra batteriet så alt blir nullstilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 har du xenon på bilen da? ettermontert? en kompis sin a3 skjedde det samme på, prøv å koble fra plussen på batteriet og la den være av litt, så kobler du på og ser mine instrumenter er også sånn av og til, men de pleier og komme tilbake av seg selv, håper jeg sparer kilometer på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Fungerer nå, virket når jeg var Ferdig på jobb Har nå skjedd LITT med bilen.. Montert E60 M-girkule, Koppholdere, Shadowline grill og Fattigmans Shadowline Har også fått M-lista på Bakluka og Bakrutesenker som venter på lakk Nylig tatt service, oljeskift,oljefilter og plugger....ellers så har jeg sett på Kennethe34 bytte Reimhjul, strammere osv idag! TAKK for hjelpen kenneth<3 Kommer noen bilder i morgen, Tar kveld nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2011 Tatt noen Bilder Lakkerte Spoilerlista og bakrutesenkeren i går.. limte først Mlista på,MEN den ble litt skeiv så røska den av igjen ska bytte ut teipen på mandag Prøvemontert: Sorte Nyrer: Sorte lister(Er med EL-teip, men ble faktisk bra! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Flott E39 Skal du lakke bilen i 668? Jeg har den fargen på min,spent på om det er stor synlig forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2011 Flott E39 Skal du lakke bilen i 668? Jeg har den fargen på min,spent på om det er stor synlig forskjell. Takker Akkurat nå tror jeg ikke at jeg gidder, skal gi den en Skikkelig Polering nå til sommeren så får vi se Syns E39 er pen i ren svart, og ikke den helvettes svart metallicen(303) syns bilen ser litt "falmet" ut i lakken av det hadde en e39 i 668 inne på jobb som jeg lakkerte panser, og m-fangere på, sinnsykt pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Du har rett i at E39 668 fargen er fin. Jeg skal lakke oppigjenn panseret og fangeren til sommeren Har du noen sommer felger da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2011 Du har rett i at E39 668 fargen er fin.Jeg skal lakke oppigjenn panseret og fangeren til sommeren Har du noen sommer felger da?? Har Bare noen 17" O.Z Ceres felger, men skal få tak i noen 19" felger tror jeg får bare håpe at jeg får mye igjen på skatten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Det er jo ikke bare, O.Z ceres er fine felger. Jeg har lyst på bbs lm gold i 19" Har 18 nå og blir for lite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2011 "joda, felgene er fine, MEN passer ikke e39 , og er 17" Min mening da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Passer fint som vinter felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Passer fint som vinter felger selger du oZ til meg kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Passer fint som vinter felger selger du oZ til meg kansje? Jeg har desverre ikke Jeg har lyst på sånne felger, men dem er so dyre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Hey, ikke mobb 303 cosmosschwartz a! hadde det på min bil, den ser litt gråaktig ut, som jeg egentlig synes var litt fett men den fargen måtte bøte med livet hos meg tilslutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 Har ikke fått montert bakrutesenkeren enda, men M-lista er montert Tror jeg tar senkeren til uka tok noen bilder på fredag etter en rask vask Fant også noen bilder som er fra når jeg hentet bilen Akkurat hentet bilen og parkert måtte bytte radiator osv. her er et litt mørkt bilde me sommerfelga på Felgene Vurderes solgt! Tidlig i vinter FØR noe i det hele tatt var blitt gjort med bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå