Appelgren Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Sommerfelgene var skamfete ! Mye skal du ha for de om du selger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2011 Er ikke sikker..Bud? tok noen bilder i sta..ble ingen som ble noe bra, da..Fatter enda ikke helt det me speilrefleks Første bilde av det Kjipe interiøret mitt HELT standar. men lyst på skinn, M-ratt og Sølvlister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Speilrefleks er ikke lett til og bynne med, har selv nylig kjøpt meg det. Det stativet du bruker likner på mitt, kjøpt på expert før 2-300kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Speilrefleks er ikke lett til og bynne med, har selv nylig kjøpt meg det.Det stativet du bruker likner på mitt, kjøpt på expert før 2-300kr ja, avanserte greier.. har ikke giddet å sotte meg noe inn i det Ja, Kostet 299 på Expert Kjøpte det faktisk i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet April 1, 2011 Forfatter Share Skrevet April 1, 2011 Da var Ny M-fanger forran og Nye tåkelykter Kjøpt hos Maloi eller hentet, ikke Betalt enda Blir ikke å Montere denne før til sommeren, da jeg har "Vinter m-fanger" på bilen Så nå Mangler bare Felger,senk og mfanger bak, så tror jeg bilen er "Grei" utvending Må vell begynne innvendig til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 Noen som har tips til sommerfelger? i 19" Litt lyst på GS-Goldtrack , men har også sett litt på GS-Concave felgene. Kom med tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet April 10, 2011 Forfatter Share Skrevet April 10, 2011 Bildet sier mer enn 1000 ord Men hadde jo akkurat kjøpt meg ny m-fanger som ligger på jobb, så tok ikke det så tungt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet April 10, 2011 Forfatter Share Skrevet April 10, 2011 Bildet sier mer enn 1000 ord Men hadde jo akkurat kjøpt meg ny m-fanger som ligger på jobb, så tok ikke det så tungt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 Angående felgtips. Her er et sikkert stikk. viewtopic.php?f=18&t=185681 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 Nordnes: hva skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 Maloi: Du vet jo til alle andre: Så Fungerer ikke bilen særlig bra som brøytebil MEN har på ny fanger nå fra GS, men har ikke lakkert den enda. skal ikke ha den på Har fått tak i Orginale M-fangere forran og bak til en rimelig grei pris som skal på må bare vente til jeg får de så blir det Coilovers snart også! Lenge siden noen bilder hær så hær kommer noen min og en kompis sin "Utforske speilrefleks" Nyeste Update fra idag! Byttet Frontrute idag og endelig fått montert bakrutesenkeren:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Byttet om til sommerfelgene på søndag, og har ikke tatt noen vettige bilder før idag Så her kommer de felgene Virket jævli små ut på bildene, looks better irl men skal se om jeg ikke bestiller meg nye når skattepengene kommer Et uvant syn i tromsø( altså Oljeplattformen) ja,hengerfestet skal bort og m-fanger bak kommer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Blei vanvitti bra det der ! Så den plattformen igår når jeg kom hjem fra sjøen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Så du va å kjørte på finnsnes idag Satt på med stoner her på forumet i en E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå